מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אני מאוד אשמח לקבל עזרה זה די חשובעדי29/05/2008
יש לי בעיה של עודף משקל מדובר ב40 קילו שאני חייבת להוריד ממשקל גופי
אני רוצה להתייעץ עם מישהו מקצועי אבל מתביישת מהמשקל
אני רוצה להוריד 10 קילו כהתחלה ואז אני יוכל להרגיש בנוח יותר ליעוץ מקצועי
מה לעשות ? יש לך טיפים שיכולים לעזור? או רק ספורט ותזונה נכונה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לעדי
ענת אשכול31/05/2008הי עדי,
לא ציינת בפני שום פרטים שיסיעו לי לענות לך כגון בת כמה את מה משקלך מה גובהך האם ניסית לרזות בעבר מה את אוכלת בדר"כ וכו. אנא רישמי לי ואוכל לנסות לעזור יותר. וכן- הדרך היחידה היעילה שאני מכירה היא תזונה נכונה ופעילות גופנית.
אם אכן עודף המשקל שלך הוא כזה גבוה כמו שאת מציינת אני הייתי מציעה לך בחום לפנות לדיאטנית מקצועית שתלווה אותך בתהליך ותסייע לך באופן שוטף כבר מההתחלה. זה לא תהליך קל אך אפשרי! אל תתיאשי!!! ואל תתבישי !!!
שיהייה לך המון המון בהצלחה
מחכה לעידכונים
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מצטערת..
עדי27/06/2008שאני עונה לך רק עכשיו . אבל כן המשקל שלי ממש גדול אני בת 17 ואני שוקלת יותר מ90 קילו הגובה שלי 1.73 . את האמת שאני לא אוכלת כמעט כלום ואם כן לא באופן מסודר בוקר אני אף פעם לא אוכלת מכוון ואין לי זמן וגם כי אני מתעוררת די מאוחר בחופש . אני עושה פעילות גופנית אבל היא לא ממש מסייעת לי .. משהו כמו ששעתיים בשבוע .. ניסיתי דיאטות בעבר והכי הרבה שירדתי עד כו היה 10 קילו . אבלל המצב הנפשי עקב בעיה שקרתה גרמה לי לחזור לאכול ולעלות פי 3 ממה שירדתי. אני ילדה ממש יפה , ואני לא שואפת להיות רזה מקל , אני פשוט רוצה להיראות טוב . אני אישית אוהבת יותר את המראה המלא טיפה ולא את הרזון . אני גם אמורה להתגייס ואני יודעת שיכול להיות שזה לא יאפשר לי את זה . וגם מבחינה בריאותית ילדה בגילי תקועה בכלכך הרבה חששות בגלל בעיה אחת . אני מוותרת על כ'כ דברים בגלל הבעיה היחידה הזאת . אם תוכלי לעזור אותי לכוון אותי רק להתחלה אני ממש יודה לך אני לא עושה את זה לבד יש הרבה תומכים ואם תתני לי איזה שהו תפריט התחלתי אני ישתף גם את אימי והיא תסייע לי . אני מודה לך מראש ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לעדי
ענת אשכול29/06/2008הי עדי,
אני מבינה בהחלט את מצוקתך ואת הקושי איתו את מתמודדת. אני מציעה לך בחום לפנות לגורם מקצועי (דיאטנית קלינית או קבוצת הרזייה) שילוו אותך ויסיעו לך בתהליך הירידה במשקל- שתפי את אימך ובקשי ממנה שתעזור לך למצוא סיוע.
בכל אופן ממה שכתבת- לא לאכול כלום כל היום זו שיטה ממש לא יעילה לירידה במשקל כי אז בסופו של דבר אוכלים שזטויות משמינות ולא מזינות... מומלץ לאכול שלוש ארוחות ביום ובניהן ארוחות ביניים (כ- 5-6 ארוחות ביום) בנוסף , לגבי פעילות גופנית- אני שמחה לשמוע שאת עושה פעילות גופנית פעמיים מבשבוע- נסי להוסיף עוד פעם, בתור התחלה ובהמשך אפילו עוד פעם....
שיהייה בהצלחה
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


