אני מאוד אשמח לקבל עזרה זה די חשוב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני מאוד אשמח לקבל עזרה זה די חשוב
    עדי
    29/05/2008

    יש לי בעיה של עודף משקל מדובר ב40 קילו שאני חייבת להוריד ממשקל גופי
    אני רוצה להתייעץ עם מישהו מקצועי אבל מתביישת מהמשקל
    אני רוצה להוריד 10 קילו כהתחלה ואז אני יוכל להרגיש בנוח יותר ליעוץ מקצועי
    מה לעשות ? יש לך טיפים שיכולים לעזור? או רק ספורט ותזונה נכונה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לעדי

    ענת אשכול
    31/05/2008

    הי עדי,
    לא ציינת בפני שום פרטים שיסיעו לי לענות לך כגון בת כמה את מה משקלך מה גובהך האם ניסית לרזות בעבר מה את אוכלת בדר"כ וכו. אנא רישמי לי ואוכל לנסות לעזור יותר. וכן- הדרך היחידה היעילה שאני מכירה היא תזונה נכונה ופעילות גופנית.
    אם אכן עודף המשקל שלך הוא כזה גבוה כמו שאת מציינת אני הייתי מציעה לך בחום לפנות לדיאטנית מקצועית שתלווה אותך בתהליך ותסייע לך באופן שוטף כבר מההתחלה. זה לא תהליך קל אך אפשרי! אל תתיאשי!!! ואל תתבישי !!!
    שיהייה לך המון המון בהצלחה
    מחכה לעידכונים
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מצטערת..

    עדי
    27/06/2008

    שאני עונה לך רק עכשיו . אבל כן המשקל שלי ממש גדול אני בת 17 ואני שוקלת יותר מ90 קילו הגובה שלי 1.73 . את האמת שאני לא אוכלת כמעט כלום ואם כן לא באופן מסודר בוקר אני אף פעם לא אוכלת מכוון ואין לי זמן וגם כי אני מתעוררת די מאוחר בחופש . אני עושה פעילות גופנית אבל היא לא ממש מסייעת לי .. משהו כמו ששעתיים בשבוע .. ניסיתי דיאטות בעבר והכי הרבה שירדתי עד כו היה 10 קילו . אבלל המצב הנפשי עקב בעיה שקרתה גרמה לי לחזור לאכול ולעלות פי 3 ממה שירדתי. אני ילדה ממש יפה , ואני לא שואפת להיות רזה מקל , אני פשוט רוצה להיראות טוב . אני אישית אוהבת יותר את המראה המלא טיפה ולא את הרזון . אני גם אמורה להתגייס ואני יודעת שיכול להיות שזה לא יאפשר לי את זה . וגם מבחינה בריאותית ילדה בגילי תקועה בכלכך הרבה חששות בגלל בעיה אחת . אני מוותרת על כ'כ דברים בגלל הבעיה היחידה הזאת . אם תוכלי לעזור אותי לכוון אותי רק להתחלה אני ממש יודה לך אני לא עושה את זה לבד יש הרבה תומכים ואם תתני לי איזה שהו תפריט התחלתי אני ישתף גם את אימי והיא תסייע לי . אני מודה לך מראש ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לעדי

    ענת אשכול
    29/06/2008

    הי עדי,
    אני מבינה בהחלט את מצוקתך ואת הקושי איתו את מתמודדת. אני מציעה לך בחום לפנות לגורם מקצועי (דיאטנית קלינית או קבוצת הרזייה) שילוו אותך ויסיעו לך בתהליך הירידה במשקל- שתפי את אימך ובקשי ממנה שתעזור לך למצוא סיוע.
    בכל אופן ממה שכתבת- לא לאכול כלום כל היום זו שיטה ממש לא יעילה לירידה במשקל כי אז בסופו של דבר אוכלים שזטויות משמינות ולא מזינות... מומלץ לאכול שלוש ארוחות ביום ובניהן ארוחות ביניים (כ- 5-6 ארוחות ביום) בנוסף , לגבי פעילות גופנית- אני שמחה לשמוע שאת עושה פעילות גופנית פעמיים מבשבוע- נסי להוסיף עוד פעם, בתור התחלה ובהמשך אפילו עוד פעם....
    שיהייה בהצלחה
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו