מה עושים במצב כזה ?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה עושים במצב כזה ?
    גדי
    31/05/2008

    שלום .

    אני כבר בחודש ה-3 בדיאטה
    אבל החודש האחרון אני מרגיש שכבר נמאס לי , אכלתי קצת עוגות , גדילות , עוגיות וכו' ..

    אני עדיין ממשיך בפעילות ספורט , אבל מבין את זה שאני אוכל ..

    אני מנסה לא לאכול אבל אוכל עוגיות .. וכו' ..

    אני נורא מפחד לחזור למשל שהייתי בו קודם לכן , כל האנשים שרואים אותי אומרים לי " הרזתה מספיק , אתה לא צריך להמשיך בדיאטה "

    אבל אני עדיין מרגיש לא נוח עם עצמי , ואני מת כבר להיות רז ולהוריד את כל השומן שיש לי בבטן ..
    שהבטן תיהיה שטוחה .. אתם יודעים ..

    מצד אחד אני רוצה להמשיך בדיאטה , מפני שאני לא רוצה לחזור למשך שהייתי בו קודם ..
    שהתחלתי את הדיאטה השקעתי רבות ומאמצים כדי להוריד מהמשקל ..

    אבל מצד שני , בגלל שאכלתי עוגות , עוגיות , גלידה אני מרגיש שהרסתי את הדיאטה ..
    למרות שלא נראה לי שעליתי הרבה במשקל ..

    לא יודע מה לעשות עם עצמי ..
    נ.ב , קשה להפסיק עם ההליכה זה כבר נהפך להרגל יומי ..
    איאפשר בלי זה :] ..

    ד"א ..
    שהתחלתי בדיאטה שקלתי : 90 קילו ..
    ועכשיו אני שקול : 75.35 ..

    אני רוצה לפחות להוריד עוד 5/7 קילו שהשומן מהבטן ירד ומהחזה אני אוכל ללכת לים ולבריכה ולהרגיש נוח עם עצמי .. :))

    תודה , גדי .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה עושים במצב כזה ?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לגדי

    ענת אשכול
    31/05/2008

    הי גדי,
    קודם כל- כל הכבוד עשית כבר דרך ארוכה ובטח לא קלה, אני בטוחה שאתה נהנה מהתוצאות ומגיע לך- אז תפרגן לעצמך!
    לגבי הפחד מהשמנה חוזרת ומהקשיים- את תתרגל לסגל לך תזונה מאוזנת שכוללת גם מתוקים מידי פעם ותמשיך לעשות פעילות גופנית אין שום סיבה שתעלה חזרה במשקל. לעומת זאת אם כל הזמן תצמד לדיאטה לא מגוונת ומגבילה וכל הזמן תהייה עסוק בפחד להשמין אתה לא תצליח להחזיק מעמד!
    זה בסדר לאכול מידי פעם עוגה או עוגיות או גלידה או כל דבר אחר- החוכמה היא לחזור אח"כ לשגרה ולא להיות עסוק במחשבה שהכל נהרס- כי זה לא נכון!
    המשפט ההרסני ביות בדיאטה הוא "אם כבר אז כבר...." תפסיק לחשוב שאם כבר אכלת משהו חריג אז הכל נהרס וא תוכל לחזור לאכילה מאוזנת... כך תוכל להתמיד לאורך שנים בתזונה מאוזנת ולשמור על משקל תקין ויפה!
    אז שיהייה שבוע טוב ותמשיך ככה
    מחכה לעוד עידכונים
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך ענת :)

    גדי
    31/05/2008

    :]]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לגדי

    ד''ר הגר שפר
    05/06/2008

    הי גדי

    קודם כל כל הכבוד על הדרך שעשית, ירדת המון ובצורה בריאה.

    אני חושבת שעכשיו, כשהגעת לחלק הכי קשה, הקילוגרמים האחרונים והשמירה , כדאי שתתיעץ באנשי מקצוע, או שתלך לדיאטנית או שתצטרף לקבוצה עם ילדים בגילך וככה תוכל לקבל גם הכוונה וגם חיזוקים.


    בכל מקרה, לאכול פעם ב... עוגה או גלידה, זה לא נורא וזה ממש לא להרוס את כל מה שעשית, אז אל תקשה עם עצמך יותר מידי.

    בהצלחה

    הגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו