תתענו לי דחחוופ !

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תתענו לי דחחוופ !
    זיווה
    31/05/2008

    הייי הגרר ,
    אניי יודעת שאת אמרת לי שמישקליי תקין !
    אבללל אני לא מרגשיה בנוחח עם הגוף שליייןואניי רואה שיש ליי שומנים ואנייי שמננה !! אז בבקשה תוכלי לסדר לי תפריט מה כדי לאכול ולא כיאלו נאי הרבה שומרת אבל יש מצבים שאני גם לא מצליחה להיתאפק !! ובקיץ אני רוצה להיות רזה לבקיניי.... ( :

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תתענו לי דחחוופ !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לזיווה

    ענת אשכול
    31/05/2008

    שלום זיווה
    כפי שהגר כבר אמרה לך- משקלך תקין ביחס לגובה ולגיל שלך ובהחלט אינך צריך לעשות שום דיאטה!!!
    אם חשוב לך לשמור על בריאותך ועל משקל גוף תקין, אני ממליצה לך לסגל הרגלי אכילה נכונים הכוללים חמש ארוחות מסודרות ביום, להפחית חטיפים, מתוקים ושתיה מתוקה, לאכול אכילה מאוזנת מכל קבוצות המזון, לשלב ירקות ופירות בכל ארוחה וכמובן לבצע פעילות גופנית יום- יום שתעזור לך לחטב ולעצב את גופך לקראת הקייץ.
    אם בכל זאת את רוצה את יכולה לכתוב מה את אוכלת בדר"כ במהלך יום שלם ואנחנו נציע שיפורים במידת הצורך
    בהצלחה
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו