מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אייך התפריט שלי ?!גדי27/06/2008
שלום , רציתי לדעת אייך התפריט שלי אני בן 17 .. בוקר : 7/8 בבוקר 2 כוסות מים שתייה : נס .. מים וטיפה חלב .. 1% אוכל : 2 פרוסות לחם , קוטג 3/5 % ... גבינה 3 % .. לפעמיים קולנפלקס תירס ( כוס ) + חצי כוס חלב 1 % בניים : מעדן 0 % / פרי / ירק צהריים : 12/1 ... שתייה : מים לפני כל ארוחה 2/3 כוסות מים ... שיצל , עוץ , קציצות , בשר .. אורז , קישואים , תפוח אדמה .. ספגטי .. שקשוקה , חביתה .. - 2 פרוסות לחם קל - 38 קלוריות - מתי שאני אוכל פחממות אז אני לא אוכל לחם .. בניים : 4/5 : מלפפון / ירק .. - הליכה : 7/8 - הליכה במשך שעה ! אחרי ההליכה : מעדן 0 % , כוס קולנפקס + חלב 1% / 2 פרוסות לחם .. קל + קוטנג 3 % .. גבינה .. חביתה .. כמה דברים : אני שותה במשך היום מעל 10 כוסות מים לחם : חיטה מלאה , 500 גרם , 38 קלוריות לפרוסה . אייך התפריט ?!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הינה התפריט , מקווה שככה זה יהיה מו
דוד27/06/2008שלום , רציתי לדעת אייך התפריט שלי אני בן 17 .. בוקר : 7/8 בבוקר 2 כוסות מים שתייה : נס .. מים וטיפה חלב .. 1% אוכל : 2 פרוסות לחם , קוטג 3/5 % ... גבינה 3 % .. לפעמיים קולנפלקס תירס ( כוס ) + חצי כוס חלב 1 % בניים : מעדן 0 % / פרי / ירק צהריים : 12/1 ... שתייה : מים לפני כל ארוחה 2/3 כוסות מים ... שיצל , עוץ , קציצות , בשר .. אורז , קישואים , תפוח אדמה .. ספגטי .. שקשוקה , חביתה .. - 2 פרוסות לחם קל - 38 קלוריות - מתי שאני אוכל פחממות אז אני לא אוכל לחם .. בניים : 4/5 : מלפפון / ירק .. - הליכה : 7/8 - הליכה במשך שעה ! אחרי ההליכה : מעדן 0 % , כוס קולנפקס + חלב 1% / 2 פרוסות לחם .. קל + קוטנג 3 % .. גבינה .. חביתה .. כמה דברים : אני שותה במשך היום מעל 10 כוסות מים לחם : חיטה מלאה , 500 גרם , 38 קלוריות לפרוסה . אייך התפריט ?!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתפריט -גדי
ענת אשכול29/06/2008הי גדי,
התפריט שלך נראה בסה"כ בסדר אבל לעיתים הוא קצת דל מידי מה שהופך אותו לקשה מידי ואז אתה עלול להתקשות להחזיק מעמד איתו לאורך זמן ולכן בארוחות הביניים היתי מציעה לך לאכול פרי במקום ירק (או מעדן 0% או חטיף אנרגיה של עד 70 קלוריות) בנוסף הייתי מוסיפה ירקות בצהריים (אולי ירקות מבושלים או מרק ירקות) וסלט ירקות בערב. בארוחת הערב הייתי מציעה לך להקפיד על אכילת ביצה או טונה יחד עם הלחם והגבינה.
חוצמזה- לשלב מידי פעם ממתק קטן (כמו שורה שוקולד או חטיף שוקולד מיני או פרוסת עוגה או 1-2 עוגיות או קרטיב קרח) - בערך פעמיים - שלוש בשבוע- זה חשוב על מנת לשמור על שפיות ולמנוע התנפלות וחסר שליטה...
שיהייה בהצלחה
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה לך , אבל ...
גדי30/06/2008ענת , נראה לי שהבנתי אותך . " חוצמזה- לשלב מידי פעם ממתק קטן (כמו שורה שוקולד או חטיף שוקולד מיני או פרוסת עוגה או 1-2 עוגיות או קרטיב קרח) - בערך פעמיים - שלוש בשבוע- זה חשוב על מנת לשמור על שפיות ולמנוע התנפלות וחסר שליטה... " אבל זה לא מוגזם ? לאכול בזמן דיאטה חטיף מיני קטן .. או ארטיק קרח ? :[ שוב פעם , תודה רבה :))
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לגדי
ענת אשכול07/07/2008הי
לא!!! זה ממש לא מוגזם ולדעתי הכרחי כי מדובר בשינוי לכל החיים ואי אפשר להמנע מהמתוקים האלה לנצח... אם לא תלמד לאכול אותם במתינות אז תמשיך להתמודד עם הנפילות...
שוב- בהצלחה
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


.jpg)