אייך התפריט שלי ?!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אייך התפריט שלי ?!
    גדי
    27/06/2008

    שלום , רציתי לדעת אייך התפריט שלי אני בן 17 .. בוקר : 7/8 בבוקר 2 כוסות מים שתייה : נס .. מים וטיפה חלב .. 1% אוכל : 2 פרוסות לחם , קוטג 3/5 % ... גבינה 3 % .. לפעמיים קולנפלקס תירס ( כוס ) + חצי כוס חלב 1 % בניים : מעדן 0 % / פרי / ירק צהריים : 12/1 ... שתייה : מים לפני כל ארוחה 2/3 כוסות מים ... שיצל , עוץ , קציצות , בשר .. אורז , קישואים , תפוח אדמה .. ספגטי .. שקשוקה , חביתה .. - 2 פרוסות לחם קל - 38 קלוריות - מתי שאני אוכל פחממות אז אני לא אוכל לחם .. בניים : 4/5 : מלפפון / ירק .. - הליכה : 7/8 - הליכה במשך שעה ! אחרי ההליכה : מעדן 0 % , כוס קולנפקס + חלב 1% / 2 פרוסות לחם .. קל + קוטנג 3 % .. גבינה .. חביתה .. כמה דברים : אני שותה במשך היום מעל 10 כוסות מים לחם : חיטה מלאה , 500 גרם , 38 קלוריות לפרוסה . אייך התפריט ?!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אייך התפריט שלי ?!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הינה התפריט , מקווה שככה זה יהיה מו

    דוד
    27/06/2008

    שלום , רציתי לדעת אייך התפריט שלי אני בן 17 .. בוקר : 7/8 בבוקר 2 כוסות מים שתייה : נס .. מים וטיפה חלב .. 1% אוכל : 2 פרוסות לחם , קוטג 3/5 % ... גבינה 3 % .. לפעמיים קולנפלקס תירס ( כוס ) + חצי כוס חלב 1 % בניים : מעדן 0 % / פרי / ירק צהריים : 12/1 ... שתייה : מים לפני כל ארוחה 2/3 כוסות מים ... שיצל , עוץ , קציצות , בשר .. אורז , קישואים , תפוח אדמה .. ספגטי .. שקשוקה , חביתה .. - 2 פרוסות לחם קל - 38 קלוריות - מתי שאני אוכל פחממות אז אני לא אוכל לחם .. בניים : 4/5 : מלפפון / ירק .. - הליכה : 7/8 - הליכה במשך שעה ! אחרי ההליכה : מעדן 0 % , כוס קולנפקס + חלב 1% / 2 פרוסות לחם .. קל + קוטנג 3 % .. גבינה .. חביתה .. כמה דברים : אני שותה במשך היום מעל 10 כוסות מים לחם : חיטה מלאה , 500 גרם , 38 קלוריות לפרוסה . אייך התפריט ?!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תפריט -גדי

    ענת אשכול
    29/06/2008

    הי גדי,
    התפריט שלך נראה בסה"כ בסדר אבל לעיתים הוא קצת דל מידי מה שהופך אותו לקשה מידי ואז אתה עלול להתקשות להחזיק מעמד איתו לאורך זמן ולכן בארוחות הביניים היתי מציעה לך לאכול פרי במקום ירק (או מעדן 0% או חטיף אנרגיה של עד 70 קלוריות) בנוסף הייתי מוסיפה ירקות בצהריים (אולי ירקות מבושלים או מרק ירקות) וסלט ירקות בערב. בארוחת הערב הייתי מציעה לך להקפיד על אכילת ביצה או טונה יחד עם הלחם והגבינה.
    חוצמזה- לשלב מידי פעם ממתק קטן (כמו שורה שוקולד או חטיף שוקולד מיני או פרוסת עוגה או 1-2 עוגיות או קרטיב קרח) - בערך פעמיים - שלוש בשבוע- זה חשוב על מנת לשמור על שפיות ולמנוע התנפלות וחסר שליטה...
    שיהייה בהצלחה
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך , אבל ...

    גדי
    30/06/2008

    ענת , נראה לי שהבנתי אותך . " חוצמזה- לשלב מידי פעם ממתק קטן (כמו שורה שוקולד או חטיף שוקולד מיני או פרוסת עוגה או 1-2 עוגיות או קרטיב קרח) - בערך פעמיים - שלוש בשבוע- זה חשוב על מנת לשמור על שפיות ולמנוע התנפלות וחסר שליטה... " אבל זה לא מוגזם ? לאכול בזמן דיאטה חטיף מיני קטן .. או ארטיק קרח ? :[ שוב פעם , תודה רבה :))

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לגדי

    ענת אשכול
    07/07/2008

    הי
    לא!!! זה ממש לא מוגזם ולדעתי הכרחי כי מדובר בשינוי לכל החיים ואי אפשר להמנע מהמתוקים האלה לנצח... אם לא תלמד לאכול אותם במתינות אז תמשיך להתמודד עם הנפילות...
    שוב- בהצלחה
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו