מה אני אמור לעשות :[

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מה אני אמור לעשות :[
    גדי
    12/07/2008

    שלום . עשיתי דיאטה לפני כשלושה חודשים , הורדתי 12 קילו אולם בזמן האחרון אני הורס את הדיאטה . אני אוכל עוגיות , עוגות בכמות גדולה ממתקים , גלידות .. אולם אני ממשיך לבצע פעילות ספורט כל יום במשך שעה ( הליכה ) .. עכשיו אני טיפה יותר שמח במידות של הבגדים .. אבל אני נורא מפחד לחזור למצב שהייתי בו פעם .. לא יודע מה קרה לי , כל מה שאני אוכל אני חושש שהרסתי את הדיאטה , אכלתי עוגייה אחת .. חשבתי שהרסתי את כל הדיאטה ואז התחלתי לאכול ולאכול ואני לא רוצה .. אמרו לי שזה קורה להמון אנשים שהם נמצאים ב" משבר " .. בדיאטה .. - אני שותה רק מים , לפחות 15 כוסות ביום - אפילו יותר ! לפני כל ארוחה 2 או 3 כוסות מים .. ואני מקפיד אבל שאני רואה עוגיות ועוגות קשה לי לעזוב אותם , שהתחלתי את הדיאטה .. שאמרתי לעצמי " אני רוצה להיות רזה " לא נגעתי באף עוגייה או בעוגה .. ועכשיו אני אוכל הרבה וזה ואני נורא מפחד לחזור למידות הגדולות שהייתי פעם .. ואינני יודע מה לעשות .. אני רוצה להוריד עוד 10 קילו לפחות , אני שוקל כרגע 77 .. גובה 1.75 ... אני עדיין מרגיש שמן ולא נוח עם עצמי , השומן שיש לי בחזה ובבטן וברגליים לא יורד ... ואני נורא מתבייש מבעמי למרות שאני לובש בגדים בבמידה קטנה .. האם אני יכול לחזור לדיאטה למרות כל מה שאכלתי במשך השבוע ? ומה אני יכול לעשות על מנהת שהשומן מהחזה ירד ומהבטן .. אני רוצה להנות בחופש ים בריכה .. תודה רבה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מה אני אמור לעשות :[

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבקש שלא תענו לי בהודעה הזו

    גדי
    13/07/2008

    שלום , מבקש שלא תענו לי . שמתי לב שכתבתי כבר את הודעה הזו וראיתי שעניתן לי . תודה רבה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה על דיאטה לגדי

    ד''ר הגר שפר
    14/07/2008

    הי גדי
    אני מבינה את החשש שלך לעלות את המשקל שהורדת.
    אני חושבת שאתה צריך להתייעץ עם איש מקצוע - דיאטנית או להצטרף לקבוצת דיאטה של נוער.
    בכדי לקבל שיטות איך להפוך את התזונה לאורח חיים ואיך לא להשבר ולא להכנס ללחץ.
    אתה יכול להכנס לאתר שלי יש שם המון טיפים או לחפש בגוגל קבוצות באזור שלך.

    בהצלחה

    הגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו