מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מה אני אמור לעשות :[גדי12/07/2008
שלום . עשיתי דיאטה לפני כשלושה חודשים , הורדתי 12 קילו אולם בזמן האחרון אני הורס את הדיאטה . אני אוכל עוגיות , עוגות בכמות גדולה ממתקים , גלידות .. אולם אני ממשיך לבצע פעילות ספורט כל יום במשך שעה ( הליכה ) .. עכשיו אני טיפה יותר שמח במידות של הבגדים .. אבל אני נורא מפחד לחזור למצב שהייתי בו פעם .. לא יודע מה קרה לי , כל מה שאני אוכל אני חושש שהרסתי את הדיאטה , אכלתי עוגייה אחת .. חשבתי שהרסתי את כל הדיאטה ואז התחלתי לאכול ולאכול ואני לא רוצה .. אמרו לי שזה קורה להמון אנשים שהם נמצאים ב" משבר " .. בדיאטה .. - אני שותה רק מים , לפחות 15 כוסות ביום - אפילו יותר ! לפני כל ארוחה 2 או 3 כוסות מים .. ואני מקפיד אבל שאני רואה עוגיות ועוגות קשה לי לעזוב אותם , שהתחלתי את הדיאטה .. שאמרתי לעצמי " אני רוצה להיות רזה " לא נגעתי באף עוגייה או בעוגה .. ועכשיו אני אוכל הרבה וזה ואני נורא מפחד לחזור למידות הגדולות שהייתי פעם .. ואינני יודע מה לעשות .. אני רוצה להוריד עוד 10 קילו לפחות , אני שוקל כרגע 77 .. גובה 1.75 ... אני עדיין מרגיש שמן ולא נוח עם עצמי , השומן שיש לי בחזה ובבטן וברגליים לא יורד ... ואני נורא מתבייש מבעמי למרות שאני לובש בגדים בבמידה קטנה .. האם אני יכול לחזור לדיאטה למרות כל מה שאכלתי במשך השבוע ? ומה אני יכול לעשות על מנהת שהשומן מהחזה ירד ומהבטן .. אני רוצה להנות בחופש ים בריכה .. תודה רבה .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבקש שלא תענו לי בהודעה הזו
גדי13/07/2008שלום , מבקש שלא תענו לי . שמתי לב שכתבתי כבר את הודעה הזו וראיתי שעניתן לי . תודה רבה :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה על דיאטה לגדי
ד''ר הגר שפר14/07/2008הי גדי
אני מבינה את החשש שלך לעלות את המשקל שהורדת.
אני חושבת שאתה צריך להתייעץ עם איש מקצוע - דיאטנית או להצטרף לקבוצת דיאטה של נוער.
בכדי לקבל שיטות איך להפוך את התזונה לאורח חיים ואיך לא להשבר ולא להכנס ללחץ.
אתה יכול להכנס לאתר שלי יש שם המון טיפים או לחפש בגוגל קבוצות באזור שלך.
בהצלחה
הגר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


