התחלתי לעשות דיאטה רציתי לדעת ..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התחלתי לעשות דיאטה רציתי לדעת ..
    דיאטה
    30/08/2008

    שלום הגר / ענת . לפני כמה חודשים עשיתי דיאטה הורדתי מס' קלוריות .. ובחודש האחרון הפסקתי ועליתי 3 קילו . כרגע המשקל שלי :80 קילו וגובה : 1.75 החלטתי לקחת את עצמי שוב בידיים ולעשות דיאטה כמו שעשיתי בעבר . ואני מקווה שאני לא אפסיק עד שאני אשקול לפחות 70 קילו . הינה התפרטי שלי , שאכלתי שהייתי עושה דיאטה רציתי לדעת איך או / שכדאי להוסיף משהו . בוקר : 7:00 2 פרוסות לחם קל ( 33 קילוריות ) , חביתה , 4 כפות קוטג - 5 % , פרוסה אחת גבינה צהובה דיאטה - 9% . או כוס קונפלקס קרנצים + חצי כוס חלב . ( 30 גרם נראה לי שווה 90 קלוריות נכון ? ) שתייה : שוקו חם , חצי מים חמים וחלב - כפית וחצי סוכר . בניים : בבצפר : 11:00 - תפוח / אגס / מלפפון ארוחת צהריים : 1:30 / 2 : 2/3 כוסות מים לפני הארוחה . שתייה : מים . קישואים , טונה , שעוית צהובה / ירוקה ,שקשוקה , אפונה וגזר ( לפחות 5 כפות , זה בסדר ?) עוף , שניצל ( במחבת טפלון ) , קציצות .. מידי פעם , אורז , פתיתים , ספגטי , תפוח אדמה ( 5 כפות ) .. 2 פרוסות לחם קל ( 33 קלוריות ) מלפפון ועגנייה ( סלט ) בניים : 5/6 , תלוי מלפפון / אגס / מעדן 0% / כוס קונפלקס קרנציים + חצי כוס חלב . 7/8 בערב : הליכה מהירה של שעה . אחרי ההליכה : 8/9 : כמו שאכלתי בבוקר / לפעמיים רק מעדן 0 % . זהו :) שאלות נוספות : 1. רציתי לדעת , האם הקונפלקס שאני אוכל , כוס קרנצים + חצי כוס חלב זה בסדר ? 2. מה שאני אוכל בצהריים , הקישואים אפונה וכו' , זה בסדר ? זה לא משמין הרבה נכון ? 3. איזה טונה כדאי לאכול , במים / בשמן ? 4. תודה :]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ענת אשכול
    31/08/2008

    שלום,
    קודם כל לא ציינת האם את/ה בן או בת ובן/ בת כמה את/ה.
    התפריט בסה"כ בסדר אך נדרשים כמה שינויים:
    1- לארוחת הבוקר:כוס קרנצים+ חלב זה טוב וכך גם 2 פרוסות לחם קל +גבינה לבנה /קוטג'.
    החביתה מיותרת וגם הגבינה הצהובה
    2- לבי"ס- כריך משתי פרוסות לחם קל +גבינצ לייט9% או חביתה (על מחבת טפלון)+ירקות
    3- שעועית ירוקהאו צהובה וקישואים ניתן לאכול ללא הגבלה אך לגבי אפונה ותירס יש לשים לב כי אלו פחמימות (כמו אורז פסטה וכו)
    את הפחמימות הייתי מגבילה לכמות של כוס לאחר בישול
    4- אחה"צ : פרי, מעדן 0%
    5- ארוחת ערב: סלט ירקות+ 2 פרוסות לחם קל +גבינה לבנה או פרוסת גבינצ לייט 9% +טונה (2 כפות עדיף במים אם לא אז לסנן את השמן טוב טוב!)
    או במקום אפשר מידי פעם לאכול כוס קרנצים+חלב.
    מחכה לשמוע עוד פרטים
    בהצלחה
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לענת

    דיאטה
    03/09/2008

    שלום ענת .. אני בן 17 .. אם הבנתי נכון , בבוקר ניתן לאכול גם קורנפלקס קרנצים + חלב וגם 2 פרוסות לחם קל +גבינה לבנה /קוטג' .. ( בקשר לחביתה / לגבינה צהובה , התכוונתי או זה או זה .. ) - לא ידעתי שאפונה ותירס זה כמו אורז .. טוב לדעת :) - אני אתחיל לקחת לבצפר פרוסה , 2 פרוסות לחם .. קשה להישאר בלי אוכל יום שלם מהבוקר .. תודה רבה לך .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דבר נוסף .. תשבובה לענת ..

    דיאטה
    03/09/2008

    שוב שלום ענת .. ראיתי שרשמת " 3- שעועית ירוקה או צהובה וקישואים ניתן לאכול ללא הגבלה אך לגבי אפונה ותירס יש לשים לב כי אלו פחמימות (כמו אורז פסטה וכו) " אבל שמתי לב ... שבאריזה של האפונה וגזר .. זה 37 קלוריות ל- 100 גרם , וכל השקית 800 גרם .. ובאריזה של השועית צהובה ... זה 33 קלוריות ל- 100 גרם , וכל השקית 800 גרם .. ואין כ"כ הבדל בניהם .. איך ששמתי לב שניהם ירקות לא ? אז איך זה שאפונה זה כמו אורז .. פסטה ושועית לא .. מקווה שהשאלה שלי לא מוזרה כ"כ .. אבל זה נשמע טיפה היגיוני .. אשמח לעדת על כך .. תודה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יפה..

    אור
    21/09/2008

    התפריט באמת בנוי יפה ומאוד מדוקדק.. אתה עושה את ההליכה לבד? אם כן אז ממש כל הכבוד אתה באמת משקיע!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כן , תודה אור .

    דיאטה
    21/09/2008

    שלום אור . יותר נכון עשיתי , אבל כבר כמה שבועות שאני הפסקתי - העוגיות והעוגות שברו אותי והייתי צריך "לפנק" את עצמי בדברים שלא אכלתי הרבה זמן . אבל אני בע"ה אחזור לדיאטה :) וכן , בזמן שעשיתי דיאטה הייתי עושה הליכה שעה לבד , ככה אני הולך בקצב שלי ולא צריך להיות תלוי בקצב של מישהו אחר . ממליץ לך גם לעשות הליכה אם אתה לא אוהב לבד אז עם עוד מישהו .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שעועית, אפונה ושאר דברים...

    ענת אשכול
    24/09/2008

    שלום,
    הייתי בחופשה ועל כן לא ראיתי את התיחסויותך ושאלותיך.
    בכל אופן לגבי ארוחת בוקר התכוונתי או קרנצים או לחם.
    לגבי האפונה והגזר- כיוון שהאפונה משולבת עם הגזר סך הכל הערך הקלורי פחות גבוהה מאפונה לבד. אם זה כל ההפרש אתה בהחלט יכול לאכול גם מהאפונה עם הגזר.
    תמשיך לעדכן!
    בהצלחה ושנה טובה!
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו