מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תזונה נכונה לילדה בת שנתייםרונית04/09/2008
שלום, בתי בת השנתיים נכנסה לגן בתחילת השנה בפעם הראשונה. היא לא אוכלת כל כך בגן כי היא לא רגילה למזון הניתן לה ולא ממש אוהבת. הסבתא לוקחת אותה כל יום ב - 13:00 ומאכילה אותה בפירות אבוקדו, טחינה, פתי בר מרוסקים. אני חוששת שהיא יכולה להשמין ממנה זו. בתי קצת מלאה אך לא שמנה. רציתי לשאול מה את ממליצה לי? תודה אמא דואגת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תזונה נכונה לבת שנתיים
ענת אשכול24/09/2008שלום רונית,
לא ציינת בפני מה משקל בתך ומה גובהה ואיך היו הרגלי האכילה עד עכשיו ועל כן אתייחס בכלליות:
1- לגבי הגן- לוקח זמן לילד להסתגל לאכול אוכל אחר וחדש סביבה לא מוכרת יחד עם ילדים אחרים וחוקים אחרים. תני לה את הזמן ואל תילחצי.
2- לגבי ארוחת הצהריים- במידה וארוחת הערב היא חלבית- הייתי מציעה להגיש לה ארוחה הכוללת מנה בשרית (עוף מפורק או קציצות או שניצל או הודו או דג או בקר) יחד עם תוספת של פחמימה מבושלת (כגון אורז/ פסטה/ פתיתים/ קוסקוס/ פירה/ תפו"א) וירקות (טריים/ מבושלים/ מרק)
במידה וארוחת הערב היא בשרית - הייתי מציעה להגיש לה ירקות+ ביצה/ טונה/ דג +גבינות (לבנה/ קוטג'/ צהובה)+ לחם וכמובן ניתן לגוון עם אבוקדו/ טחינה /חומוס.
ילדה בת שנתיים באופן כללי אינה זקוקה לאוכל טחון והיא יכולה לאכול את אותם המזונות שאתם אוכלים.
חשוב לספק לה מנה בשרית כל יום, ולפחות 3-4 מנות של מוצרי חלב.
במיוחד אם בתך סובלת מעודף משקל אין צורך בפתי בר אולי רק כארוחת ביניים: אפשר להגיש פתי בר או פרי חתוך (עדיף בהרבה) עם חצי כוס חלב.
שיהייה בהצלחה ושנה טובה
ענת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)

