תזונה נכונה לילדה בת שנתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה נכונה לילדה בת שנתיים
    רונית
    04/09/2008

    שלום, בתי בת השנתיים נכנסה לגן בתחילת השנה בפעם הראשונה. היא לא אוכלת כל כך בגן כי היא לא רגילה למזון הניתן לה ולא ממש אוהבת. הסבתא לוקחת אותה כל יום ב - 13:00 ומאכילה אותה בפירות אבוקדו, טחינה, פתי בר מרוסקים. אני חוששת שהיא יכולה להשמין ממנה זו. בתי קצת מלאה אך לא שמנה. רציתי לשאול מה את ממליצה לי? תודה אמא דואגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזונה נכונה לבת שנתיים

    ענת אשכול
    24/09/2008

    שלום רונית,
    לא ציינת בפני מה משקל בתך ומה גובהה ואיך היו הרגלי האכילה עד עכשיו ועל כן אתייחס בכלליות:
    1- לגבי הגן- לוקח זמן לילד להסתגל לאכול אוכל אחר וחדש סביבה לא מוכרת יחד עם ילדים אחרים וחוקים אחרים. תני לה את הזמן ואל תילחצי.
    2- לגבי ארוחת הצהריים- במידה וארוחת הערב היא חלבית- הייתי מציעה להגיש לה ארוחה הכוללת מנה בשרית (עוף מפורק או קציצות או שניצל או הודו או דג או בקר) יחד עם תוספת של פחמימה מבושלת (כגון אורז/ פסטה/ פתיתים/ קוסקוס/ פירה/ תפו"א) וירקות (טריים/ מבושלים/ מרק)
    במידה וארוחת הערב היא בשרית - הייתי מציעה להגיש לה ירקות+ ביצה/ טונה/ דג +גבינות (לבנה/ קוטג'/ צהובה)+ לחם וכמובן ניתן לגוון עם אבוקדו/ טחינה /חומוס.
    ילדה בת שנתיים באופן כללי אינה זקוקה לאוכל טחון והיא יכולה לאכול את אותם המזונות שאתם אוכלים.
    חשוב לספק לה מנה בשרית כל יום, ולפחות 3-4 מנות של מוצרי חלב.
    במיוחד אם בתך סובלת מעודף משקל אין צורך בפתי בר אולי רק כארוחת ביניים: אפשר להגיש פתי בר או פרי חתוך (עדיף בהרבה) עם חצי כוס חלב.
    שיהייה בהצלחה ושנה טובה
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו