שאלה חשובה מאוד- מה הנזקים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה חשובה מאוד- מה הנזקים?
    יעל
    14/09/2008

    שלום, שמי יעל, בת 13 בשלושה חודשים האחרונים עשיתי דיאטה חריפה ולא מאוזנת שהתבססה על הרבה מאוד ירקות+פרוסת לחם עם גבינה פעם ב.. בחודש הראשון עשיתי ספורט אינטנסיבי מאוד אך לאחר מכן הפסקתי בגלל אילוצים.. בקיצור, ממש הרסתי את הגוף שלי. יש לציין שירדתי מ bmi של 23.44 לbmi של 18.52 והורדתי כ-12 ק"ג עכשיו התאזנתי כבר מבחינת התפריט (1500 קק"ל ביום) ויש לי מספר שאלות: 1. האם לירידה יכולה להיות השפעה על ההתפתחות שלי בעתיד (לפגוע בגובה, בהתפתחות החזה, מחזור וכדומה...)? 2. באופן כללי הbmi שלי עכשיו תקין אך האם אני צריכה לעלות קצת במשקל בגלל שהירידה הייתה דרסטית מדי? 3. יכול להיות שאם אני לא אעלה במשקל זה ישפיע על ההתפתחות שלי בעתיד? 4. האם ומתי אני יכולה לחזור לעשות ספורט? תודה מראש, יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה ליעל

    ד''ר הגר שפר
    14/09/2008

    הי יעל

    לצערי רוב הסיכויים שעשית נזק כל שהוא לגפוך בדיאטה הקיצונית הזאת.

    אני מציעה שתלכי לרופא ותבצעי בדיקות מקיפות, כך מצד אחד לא תדאגי לשוא, ומצד שני אם יש נזק כלשהוא יעלו עליו ויטפלו בזה בצורה הטובה ביותר

    בהצלחה

    הגר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו