מהו המשקל הרצוי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מהו המשקל הרצוי
    חסוי
    21/09/2008

    אני בת 11 בערך ושוקולת 40 בערך גובהי הוא לא גבוה הוא רק 1.47 לומרות שעדיין לא מלאו לי 11 אני חושבת שאני שמנה מאוד מרות שכולם אומרים לי שאני ממש טיפה מעל הממוצע , יש לי חברות שהם יותר מזה !!!! אבל זה לא עוזר .. אבי ואמי הולכים למירי בלקין וזה משפיע עלי , אבל אני לא יורדת ואני לא מסוגלת לבקש מההורים שלי ללכת ליועץ משקל....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מהו המשקל הרצוי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משקל רצוי- תשובה לבת 11

    ענת אשכול
    24/09/2008

    שלום לך,
    על פי נתוני הגיל, המשקל והגובה של משקלך תקין לחלוטין!!!!!!
    אין צורך שתפחיתי במשקלך. אם את מוטרדת ממראה גפך הייתי מציעה לך לסגל הרגלי אכילה בריאים (ארוחות מסודרות, העשרת התפריט בירקות, פירות ומוצרי חלב דלי שומן והפחתת מיצים, ממתקים, חטיפים, עוגות , עוגיות ומאכלים מטוגנים) ולבצע פעילות גופנית יום- יום (ריקוד, הליכה, שחיה, התעמלות, אופניים...)
    בנוסף הייתי מציעה לך , למרות הקושי, לשתף את הוריו ולבקש את עזרתם.
    בכל מקרה אני מדגישה- את לא צריכה לרדת במשקל- משקלך תקין.
    שנה טובה
    ענת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו