ילדתי בת ה-9 וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ילדתי בת ה-9 וחצי
    מרינה
    13/12/2008

    ילדתי בת ה-9 וחצי גובהה 1.38 ומשקלה 45 אינני מצליחה לעזור לה בירידה במשקל ניסיתי את כול האפשרויות וזה לא עזר,בתי בחוג האבקות פעמיים בשבוע והיא מזמינה מה לעשות וכיצד??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילדתי בת ה-9 וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עודף משקל בילדים

    מיכל גילאון
    16/12/2008

    שלום מרינה,
    חבל שלא כתבת יותר פרטים על ילדתך ועל הניסיונות שלך לעזור לה.

    באופן כללי, בגיל הזה כדאי לפעול בשני מישורים. הראשון הוא שינוי ההרגלים בבית, מה שנמצא באחריות ההורים, והשני הוא לקיחת חלק מהאחריות על ידי הילד במידה והא מוכן לכך.

    כדאי לשנות את הרגלי האכילה בבית למשל, לאכול ארוחות מסודרות יחד על הילדים ולא להשאיר אותה לאכול לבד, להוציא את החטיפים, הממתקים, השתייה הממותקת וכד' מהבית כדי להקטין את הפיתויים הזמינים, לדאוג שירקות, פירות ומוצרי חלב דלי שומן יהיו זמינים ונגישים ועוד.

    אפשר להציע לילדה ללכת לפגישות עם דיאטנית או לסדנאות לשינוי הרגלי אכילה לילדים, בתנאי שהיא מסכימה לכך - ההחלטה צריכה לבוא ממנה. אם לא, להמשיך בפעילות הגופנית ובשינויים בבית במטרה למנוע עלייה נוספת במשקל.

    בהצלחה!

    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו