צריך עזרה בנושא דיאטה. הודעה שניה !

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צריך עזרה בנושא דיאטה. הודעה שניה !
    עידו
    22/08/2007

    שלום רב .. אני ב14 וחצי וגובהי הוא 1.76 וחצי ואני שוקל 70 קילו.. אני משחק כדורסל בקביעות כ 5 אימונים בשבוע.. אני צריך תפריט מגוון כולל ארוחות ביניים שר יתן לי אנרגיה וגם שיהיה דיאטטי .. שעות האימונים שלי הם: יום ראשון 6 וחצי עד שמונה , יום שני מ6 עד 7 וחצי, יום שלילשי מ6 וחצי עד 8, יום רביעי מ-7 עד 8 וחצי ויום שישי מ3 וחצי עד 5.. אני אוהב לאכול בעיקר פסטות אורז שניצלים תפוחי אדמה , בישולים למינהם ועוד .. לא אוהב : בצל כול הדגים חוץ מטונה קישואים וכו' .. אם צריחך עוד פרטים אז תפנו אלי בתודה וציפיות מוטי ..(=

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לעידו

    שלי ראכמוט
    23/08/2007

    שלום,

    הנה רעיון לתפריט:

    א. בוקר:
    מנת פחמימות + חלבונים. כמו : 2 פרווסת לחם/לחמניה + ביצה או גבינה או טונה
    א. ביניים בבית הספר:
    כריך עם גבינה או ביצה או טונה + ירקות
    א. צהרים:
    מנת פחמימות + חלבונים + ירקות:
    תוספת חמה בכמות של 2 -2.5 כוסות + מנת בשר : 1-2 חתיכות בשר (לא מטוגן)+ ירקות
    א. ביניים:
    כריך או חטיף בריאות עתיר חלבון
    א. ערב:
    מנת פחמימות + חלבונים + ירקות:
    תוספת חמה בכמות של כוס- כוס וחצי או לחמניה או 2 פרוסות לחם + טונה/גבינה/גבנ"צ/ביצה/בשר + ירקות
    חשוב להקפיד על שתיית מים כמה שיותר. לפחות בין 10-14 כוסות ביום.
    ביצה - אתה יכול לאכול אחת ביום כל יום .
    תסדר את התפריטבהתאם לשעות האימונים שלך ולפי הזמנים שבהם את יותר רעב
    בהצלחה
    שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו