מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תזונה בריאה בתינוקתבת8 חודשריקי06/11/2009
שלום רב! מדובר בילדה שנולדה 2700 ושוקלת היום 5800
ביתי ינקה הנקה מלאה עד גיל חצי שנה לאורך כל התקופה ניסתי לתת לה בקבוק עם חלב אם שאוב אך היא התנגדה נחרצות ואפילו לא ניסתה לינוק ממנו.
התחלתי לתת לה אוכל בכפית.
התפריט היה: הנקה בוקר
גרבר פירות
דייסה עם פורמולה חלבית סמיכה(האכלה בכפית)
מרק עוף טחון[
שוב דייסה
הנקה לפני שינה
במהלך הלילה הנקות כול כשעתיים.
כך אכלה חודש וחצי אחר כך הצלחתי למצוא בקבוק שהצליחה לינוק ממנו והתפריט (שהחזיק 4 ימים בלבד)
בקבוק דייסה (על בסיס פורמולה חלבית)
גרבר פירות
מרק עוף טחון
בקבוק דייסה
בקבוק דייסה
הנקות בלילה כל שעתיים בערך
ואז אחרי 4 ימים החלו הקאות ללא סוף כל ארוחה נגמרה בהקאה.
שבועיים הקאות הילדה פיתחה אנטי לאוכל ונכנסה לצום ממש של כ3ימים שלא הסכימה לאכול כלום פרט למעט הנקה.
במיון אמרו שזו אלרגיה לחלב או הפרעת אכילה והפנו אותי למרפאת הפרעות אכילה(תור רק לעוד שבוע)
לפי ההוראה במיון היא צריכה לעבור לפורמולה צימחית אך הילדה בשום אופן לא מצליחה לאכול אותה היא פשוט נגעלת. אז נתתי לה חלב אורז בתוספת דייסה בבקבוק ומאז הכל הסתדר.
הילדה חזרה שוב לתפריט הראשון רק שאת הדייסות היא אוכלת מבקבוק ועל בסיס חלב אורז
היא מרגישה טוב וחזרה לעצמה.
שאלות: 1.האם יכולה להתפתח אלרגיה למזון חודש וחצי אחרי שהיא מקבלת אותו?
הרי אכלה דייסות על בסיס פורמולה חלבית במשך חודש וחצי ללא שום בעיה.
2. האם מבחינה תזונתית לתת דייסות על בסיס חלב אורז (שמכיל סידן וויטמין D+A)+פעם ביום ויטמינים לתינוק פוליוט .
בתפריט הנ"ל הוא מספק לילדה בת 8 חודשים?
אין סיכוי שתסכים לאכול את הצימחי היא רק מפתחת הפרעות אכילה מזה.
התפריט: הנקה בבוקר
דייסה על בסיס חלב אורז
גרבר פיירות
שוב דייסה
מרק טחון
ויטמינים לתינוק פוליויט
שוב דייסה לפני השינה
בלילה- כל שעתיים בערך הנקה (כ4 הנקות)
כמות הדייסה בבקבוק בן 70 ל100 CC
תודה מראש ריקי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה לריקי
ד''ר הגר שפר12/11/2009הי ריקי
אני מבינה את הרצון שלך לקבל תשובה בהקדם עוד לפני התור למרפאה אבל זה יהי לא מקצועי לענות לך בבעיה כה מורכבת דרך מייל.
בהחלט ניתן לפתח אלרגיה או רגישות לאחר תקופה של חשיפה למזון.
התפריט שתארת לא נראה לי מספיק וכדאי שיבנו לה תפריט מזין במרפאה בכדי למנוע האטה בגדילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)

.jpg)

.jpg)


