תזונה בריאה בתינוקתבת8 חודש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה בריאה בתינוקתבת8 חודש
    ריקי
    06/11/2009

    שלום רב! מדובר בילדה שנולדה 2700 ושוקלת היום 5800
    ביתי ינקה הנקה מלאה עד גיל חצי שנה לאורך כל התקופה ניסתי לתת לה בקבוק עם חלב אם שאוב אך היא התנגדה נחרצות ואפילו לא ניסתה לינוק ממנו.
    התחלתי לתת לה אוכל בכפית.
    התפריט היה: הנקה בוקר
    גרבר פירות
    דייסה עם פורמולה חלבית סמיכה(האכלה בכפית)
    מרק עוף טחון[
    שוב דייסה
    הנקה לפני שינה
    במהלך הלילה הנקות כול כשעתיים.

    כך אכלה חודש וחצי אחר כך הצלחתי למצוא בקבוק שהצליחה לינוק ממנו והתפריט (שהחזיק 4 ימים בלבד)

    בקבוק דייסה (על בסיס פורמולה חלבית)
    גרבר פירות
    מרק עוף טחון
    בקבוק דייסה
    בקבוק דייסה
    הנקות בלילה כל שעתיים בערך

    ואז אחרי 4 ימים החלו הקאות ללא סוף כל ארוחה נגמרה בהקאה.
    שבועיים הקאות הילדה פיתחה אנטי לאוכל ונכנסה לצום ממש של כ3ימים שלא הסכימה לאכול כלום פרט למעט הנקה.
    במיון אמרו שזו אלרגיה לחלב או הפרעת אכילה והפנו אותי למרפאת הפרעות אכילה(תור רק לעוד שבוע)
    לפי ההוראה במיון היא צריכה לעבור לפורמולה צימחית אך הילדה בשום אופן לא מצליחה לאכול אותה היא פשוט נגעלת. אז נתתי לה חלב אורז בתוספת דייסה בבקבוק ומאז הכל הסתדר.
    הילדה חזרה שוב לתפריט הראשון רק שאת הדייסות היא אוכלת מבקבוק ועל בסיס חלב אורז
    היא מרגישה טוב וחזרה לעצמה.
    שאלות: 1.האם יכולה להתפתח אלרגיה למזון חודש וחצי אחרי שהיא מקבלת אותו?
    הרי אכלה דייסות על בסיס פורמולה חלבית במשך חודש וחצי ללא שום בעיה.
    2. האם מבחינה תזונתית לתת דייסות על בסיס חלב אורז (שמכיל סידן וויטמין D+A)+פעם ביום ויטמינים לתינוק פוליוט .
    בתפריט הנ"ל הוא מספק לילדה בת 8 חודשים?
    אין סיכוי שתסכים לאכול את הצימחי היא רק מפתחת הפרעות אכילה מזה.
    התפריט: הנקה בבוקר
    דייסה על בסיס חלב אורז
    גרבר פיירות
    שוב דייסה
    מרק טחון
    ויטמינים לתינוק פוליויט
    שוב דייסה לפני השינה
    בלילה- כל שעתיים בערך הנקה (כ4 הנקות)

    כמות הדייסה בבקבוק בן 70 ל100 CC
    תודה מראש ריקי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לריקי

    ד''ר הגר שפר
    12/11/2009

    הי ריקי
    אני מבינה את הרצון שלך לקבל תשובה בהקדם עוד לפני התור למרפאה אבל זה יהי לא מקצועי לענות לך בבעיה כה מורכבת דרך מייל.
    בהחלט ניתן לפתח אלרגיה או רגישות לאחר תקופה של חשיפה למזון.
    התפריט שתארת לא נראה לי מספיק וכדאי שיבנו לה תפריט מזין במרפאה בכדי למנוע האטה בגדילה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו