מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ילדה שמרגישה רעבהאפרת24/12/2009
שלום רב,
ביתי בת 9 ילדהבעלת עודף משקל שוקלת 56 קג וגובהה 1.45 .
ילדה מפותחת לגילה.
בעלת מבנה בטן. בדכ אוכלת סביר ואוהבת מתוקים. לפני שנה היינו במעקב אצל נטורופתית והילדה שמרה על משקלה ( אז 52 קג). הפסקנו כי היא לא חידשה דבר אלא זה היה למעקב כי כך לפני שקילה הבת שלי הפחיתה את הממתקים שהיא נהגה לאכול.
כיום הילדה מתלוננת על כך שהיא כל הזמן רעבה. בנוסף היא מתלוננת על כך שקר לה אך היא לא מוכנה להוסיף שכבות.
שאלותי:
1. האם יש קשר בין הרצון לאכול יותר לבין הקור ?
2. האם להמשיך בחוג שחייה למרות שמבחינת המשקל אני לא רואה הטבה?
3. אך מתמודדים עם הרצון לאכול כל הזמן?
תודה מראש
אפרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למיטב ידיעתי
י26/12/2009כדאי לך לבדוק את תפקוד בלוטת התריס שלה (בדיקת דם פשוטה)
בעיות בנושאים כגון- קור\חום + תיאבון + משקל יכולים להעיד על תפקוד לקוי בבלוטה.
תקראי באינטרנט על תופעות הלוואי של פעילות יתר או תת פעילות ואולי תוכלי לקשר משהו
סתם מחשבה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלפני שנה וחצי עשינו בדיקה כזו
אפרת26/12/2009והיא הייתה תקינה.
האם צריך לחזור על הבדיקה שוב?
תודה ושבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה לאפרת
ד''ר הגר שפר04/01/2010הי אפרת
דבר ראשון לגבי בלוטת התריס, זה בהחלט יכול להיות קשור, כדאי לעשות שוב את הבדיקה.
לגבי השחיה, זה ספורט שבד"כ גורם לרעב מוגבר אז אולי כדאי לחפש פעילות גופנית יותר אינטנסיבית ולא במים.
אולי כדאי שתלכו שוב לדיאטנית שתעזור לבנות תפריט בריא ולהתמודד עם התקפות הרעב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
האם אתם אנוכיים ומרוכזים בעצמכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)


