עליה מהירה במשקל אצל תינוקת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עליה מהירה במשקל אצל תינוקת
    שירלי
    04/02/2010

    שלום,
    תינוקת שלי נולדה במשקל 3.660 וגובה 51 סמ. היום היא בת 3.5 חודשים, אוכלת סימילאק 5 פעמים ביממה בכמוית משתנות בין 160 ל200CC לארוחה ושוקלת כ7.5 קילו. האם זה בסדר או שזה יותר מידי? נראה לי שהיא יצאה מכל האחוזונים למיניהם. רוצה לציין שאנחנו ההורים די גבוהים וגדולים וגם אחותה ילדה גדולה - בגיל 5 היא שוקלת 23 קילו בגובה 120 סם.
    האם העליה הזאת תקינה? אם מהירה מידי זה יכול להעיד על בעיה כלשהיא?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעליה מהירה במשקל

    ענת מטיאש
    05/02/2010

    שלום לך
    לפי האחוזונים התינוקת נולדה באחוזון תשעים משקל לגובה וגם כעת שומרת על אותו אחוזון שאומר שרק עשרה אחוזים מהילדים בגילה שמנים כביכול כמוה זה לא אומר שהיא בעודף משקל אך צריך לעקוב וכפי שציינת גם לגנטיקה יש פה ענין .צריך להקפיד על הוראות הכנת המטרנה שלא יצמא יותר מדי גם זה לא טוב בריכוז כי זה מעלה קלוריות בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו