מודאגת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מודאגת
    חסוי
    29/04/2010

    שלום רב!
    בתי בת ה-4 ושלושה חודשים שוקלת 20 קילו וגובה כמטר. היא נראת מלאה בעיקר באזור הבטן. אך רק אחרי האוכל הבטן מתנפחת אפילו אחרי כמות קטנה. בבוקר הבטן די שטוחה. הבעיה היא שהיא פעילה מאוד והיא לא אכלנית גדולה. בבוקר היא אוכלת רק בגן פרוסה ב-10.00 ואז רק אחרי 4 ארוחת צהריים קטנה ואולי בערב פרוסה או יוגורט. התפריט לא ממש מגוון כי היא מסרבת לאכול הרבה דברים. בינהם פירות. חטיפים אני לא נותנת הרבה. היינו שנה וחצי אצל דיאטנית שלבסוף נכנעה כי לא מצאה סיבה למשקלה הגבוה. היינו גם אצל אנדריקונולוג ועשינו בדיקות דם לבלוטות תריס אך הכל תקין.היא במשקל גבוה מאז שנולדה (במשקל 4.176). אציין שאני ובעלי לא סובלים מעודף משקל. ואני בכלל בתת משקל רוב חיי. (1.62 /.47 קילו) מה יכולה להיות הסיבה למשקלה הגבוה? היא מאוד חכמה ובוגרת לגילה. ו מתחילה להיות מודעת לגופה ואני מפחדת שהיא תסבול מערכה עצמית נמוכה.
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מודאגת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למודאגת

    ענת מטיאש
    03/05/2010

    שלום לך
    האם היא אוכלת ירקות? לא צינת ומה לגבי פירות וחלבונים משום מה התפריט שלה נראה מאד דל תפרטי יותר במשך 3 ימים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו