תזונה של ילדה בת 3

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תזונה של ילדה בת 3
    קורל א
    21/07/2010

    שלום יש לי ילדה בת 3 וילדה בת 1
    הן לא שמנות, אבל נראה לי שלגדולה יש נטייה להשמנה
    יש לי מספר שאלות
    1. הן לא אוכלות הרבה לחם אבל כשהן אוכלות זה לחם קל האם זה תקין??
    2. כמו שאמרתי הן לא אוכלות הרבה לחם, למעשה בארוחת ערב הן לא אוכלות פחמימות כלל רק ביצה, סלט וקוטג. הן לא רוצות פרוסה. לפעמים אני מכינה תירס חביתיות גבינה (2 כפות גבינה, 2 כפות קמח, 1 ביצה, כפית סוכר וספריי שמן)או פסטה עם גבינות אבל בד"כ הן פשוט לא אוכלות פחמימות כי הן לא רוצות. זה יכול לגרום להן נזק?? או שאני צריכה להכין יותר פסטות וכאלה??
    4. הגדולה אוכלת בגן ארוחת בוקר בשעה 09:00 חוץ מזה היא שותה אקטימל על הבוקר. האם אני צריכה להכין לה ארוחת בוקר בשעה 07:30? אם כן, מה נותנים??
    3. האם יש איזשהו תפריט שאני יכולה להידבק לו. לילדים בגיל הזה?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזונה של ילדה בת 3

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לבת שלוש

    ענת מטיאש
    22/07/2010

    אין בעיה בלחם קל אבל חשוב לשתיהן שתהינה פחממה בארוחת ערב במיוחד שכל הלילה לא אוכלים כלום ורמת הסוכר בדם יורדת ניתן למצוא הרבה סויגי פחממות אהובים על ילדים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו