אוכל...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוכל...
    לי
    31/08/2010

    הבת שלי בת 3 ותשעה חודשים, גובה 100 ס"מ, משקל 13 ק"ג.

    הבעיה היא שהיא לא אכלנית, ירקות לא אוהבת בכלל (הכוונה לירקות טריים-עגבניה , מלפפון וכו'). מהמעדנים היא אוהבת מילקי ודני שזה לא בריא בכלל..
    פירות רק בננה ותפוח.(לוקחת שני ביסים מהבננה ואז אני מאכילה אותה את השאר או שאוכלת עם טלויזיה).

    הבעיה היא שכל האכלה זה סיוט, אני צריכה להאכיל אותה עם שירים וסיפורים והסחות דעת ומתנות, לבד היא אוכלת כמה ביסים וזהו. אומרים לי לא להכריח ולעזוב אותה כי ילד רעב בסוף יאכל אבל היא יכולה לא לאכול כמעט כלום כל היום אם אני לא אתעקש ואני גם פוחדת שהיא תרד במשקל.

    האם אפשר לתת לה פדיאשור פעם ביום להעשרת התזונה ולקלוריות?
    מה אפשר לעשות עם ילדה לא אכלנית?(לא אוהבת טחינה, לא אבוקדו, לא טונה, אוהבת קצת גבינה לבנה וצהובה, לא אוהבת ירקות טריים, אוהבת מעדנים לא בריאים כמו דני..)

    תודה,
    לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוכל...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לי

    שרית עטיה-שמואלי
    03/09/2010

    הי
    ממליצה לך ללת לדיאטנית ילדים דרך קופת החולים . לקבלת הדרכה
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו