בת שנתיים וחצי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בת שנתיים וחצי
    ענבל
    25/01/2011

    שלום

    1. כל יום אני נותנת לבת שלי לאכול יוגורט עם אגוזי מלך ,שקדים וזרעי פשתן שאני טוחנת במטחנה ביתית( עד ממש למרקם כמו ממרח). השאלה שלי האם אני יכולה לטחון כמות גדולה ולשמור במקרר שיספיק לכמה ימים, אין "סכנת " התחמצנות?

    2. היא כרגע סובלת מיציאות קשות ולכן אני נותנת לה נורמלקס(4 מ"ג ביום בהמלצת רופא הילדים שלה) והפחתי לה פחממות(היא אוכלת ,אבל מעט) היא אוכלת מנת פרי 1 ביום (אני מצעיה לה כשני פירות ביום אבל הכמות שבסופו של דבר היא אוכלת מסך כל הפירות היא מנה 1) וכמובן פעמיים ביום סלט(שוב כמויות קטנות). מה עוד אפשר לעשות על מנת לעזור ?

    3. ראיתי שעניתן בתשובה למישהי אחרת לא לתת לבתה לאכול אפונה אבוקדו וקטניות כיוון והערך הקלורי שלהם גבוהה ( בתי אינה סובלת מהשמנה) .אבל אני יודעת שלמרות זאת מזונות אלה בריאים מאוד ולאחרונה התפרסמה כתבהובמגזין בריאות מסויים על קטניות והערך התזונתי הגבוהה שלהם וכמה הן חיוניות לנו.


    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת שנתיים וחצי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנתיים וחצי - תגובה

    מיכל מסר בן שלום
    25/01/2011

    ענבל שלום
    לשאלותיך:
    1. אכן בטחינה של האגוזים יש התחמצות של חלק מחומצות השומן, ועל כן מומלץ בכל פעם לטחון קצת, אם בכל זאת את טוחנת כמות גדולה עדיף להקפיא ולא לקרר.

    2. עצירות היא במרבית המקרים תוצאה של מאזן נוזלים לקוי על כן הקפידי שביתך תשתה לפחות ליטר וחצי נוזלים ביום.

    3. אכן קטניות מכילות ערכים תזונתיים טובים רבים וגם סיבים תזונתיים, מכיוון שביתך אינה בעודף משקל אין שום צורך להגביל את הכמות שלהם להפך, מומלץ לשלבם בתזונתה.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה

    ענבל
    25/01/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו