דייסה לתינוקות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דייסה לתינוקות
    שירה
    15/06/2011

    התינוק שלי בן 4.5 חודשים, במשקל 6.6 ק"ג (נולד 2.8)
    הוא אוכל 5 ארוחות של סימילאק ביום המסתכמות ל- 700-800 CC
    לאחרונה, הוא פולט לא מעט , בעיקר ביום,
    יש לפעמים שהוא פולט מחצי מכמות הארוחה ( כל ארוחה בסביבות 150 CC)
    חשבתי להחליף לו את ארוחת הערב בדייסה, איזו דייסה מומלצת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דייסה לתינוקות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דייסה לתינוקות - תגובה

    מיכל מסר בן שלום
    22/06/2011

    האם את רוצה להחליף את הסימילאק בדיסה כדי שהארוחה תהיה יותר " כבדה" ולא יפלוט?
    האם שינית לאחרונה את צורת ההאכלה שלו? החלפת בקבוק? סוג פיטמה?
    ממליצה לנסות תחילה להאכילו לאט יותר בתנוחת ישיבה ולא שכיבה , ולא להשכיב אותו לפחות 10 דק' לאחר האכילה.
    כמו כן מומלץ להקטין את הכמות של הארוחה ל-100-120 מ"ל (יכול להיות שבנך אינו זקוקו לכל הכמות, אך כיוון שהתרכובת מזון תינוקות ממשיכה לזרום הוא אוכל יותר מידי ואז פולט)
    בכל מקרה באם החלטת להתחיל לתת דייסה, בשל זה ניתן לתת סיסה על בסיס אורז או דגנים, ומומלץ לתת אותה בכפית ולא בבקבוק.
    בהצלחה
    מיכל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו