מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הקצעת שורשיםאילנית29/08/2011
שלום,
עברתי לפני כשבועיים טיפול הקצעת שורשים ע"י מומחה חניכיים.
כאשר קבעתי את התור לטיפול נאמר לי ע"י הפקידה כי מדובר בסדרה של טיפולים.
בפועל, הטיפול ערך בין 30-45 דק' כאשר חטפתי מס' לא קטן של זריקות הרדמה בכל חלקי הפה.
לאחר הטיפול התברר לי כי המומחה החליט לעשות את הטיפול בפעם אחת.
האם זה נורמלי לעבור טיפול אינטנסיבי כזה בפעם אחת (כאשר כל הפה מורדם) ובתוך הזמן שציינתי?
יש לציין כי הרגשתי דפיקות לב מועצות בעת קבלת הזריקות ואף סחרחורות לאחר סיום הטיפול.
האם הרופא ניסה "לחסוך" זמן ולסיים בפעם אחת?
האם זו תופעה נורמלית לגבי הדפיקות לב והסחרחורות?
אודה לקבלת תשובה בנדון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הקצעת שורשים - תגובה
ד״ר יעקב הורביץ29/08/2011לא זו בלבד שהטיפול בפעם אחת הוא אפשרי אלא אף יש מאמרים התומכים בביצוע הפעולה בפעם אחת בכל הפה על מנת לחסל בו זמנית את מוקדי הצטברות החיידקים. עם זאת, כל מקרה לגופו, ואינני מכיר את שיקולי הרופא בבחירתו את הטיפול המתאים למקרה שלך. דפיקות לב מואצות בעת קבלת זריקות ההרדמה הן תופעה ידועה ונורמאלית המתרחשת בגלל האדרנלין המצוי בזריקה, ונועד לעזור בהארכת זמן ההרדמה והקטנת כמות החומר המרדים הדרושה. הסחרחורת הזמנית לאחר הטיפול קורית לרוב עקב השכיבה הממושכת והעקה (stress) שהגוף שרוי בה בעת הטיפול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקצעת שורשים - תגובה
ד''ר ליביה יוסף29/08/2011מצתערת על חוסר הנעימות שנגרם לך, אבל לא ניתן לתת הסבר על טיפול שנעשה על ידי רופא אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקצעת שורשים - המשך
אילנית30/08/2011ד"ר יעקב הורביץ שלום,
מודה לך על התשובה, קצת הרגיע אותי...
נקודות נוספות שהייתי רוצה להבין את תשובתו של הרופא שטיפל בי..
לטענתו מדובר במחלה גנטית. בבירור עם הוריי ואף דודיי וסבתי אין אצלנו תופעה כזו.
בנוסף לכך התבקשתי על ידו לגשת לשיננית כל שישה שבועות עד הביקורת הבאה שלי איתו (עוד כחצי שנה, משמע 3 טיפולים עד אז..) לפי הבנתי מקרובת משפחה (שיננית בעיסוקה) המינימום לקבלת טיפול כזה הוא לפחות כל 3 חודשים.
נקודה אחרונה.. לפי הסבר שלו הבנתי שאם הטיפול יעזור אז עלי לעבור ניתוח להוספת עצם מסביב לשורש (יש לי תזוזה קלה של כמה מהשיניים שנובעת מנסיגה).
האם המצב שלי הוא עד כדי כך חמור??
אודה לך אם תתיחס לכל נקודה שציינתי, זה מאוד חשוב לי.
בברכה,
אילנית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההקצעת שורשים - המשך - תגובה
ד״ר יעקב הורביץ30/08/2011תגובת הגוף תלויה בגנטיקה. מחלות החניכיים הן תגובת הגוף לחיידקים ולאבנית. לכן קיים מרכיב גנטי במחלת החניכיים.
בנושא מאפייני הטיפול המתאים לך, כולל תדירות התחזוקה (טיפולים אצל השיננית), הניתוחים המומלצים וכו', אין תשובה אחת כללית המתאימה לכולם. לכן עליך לפנות לקבלת הסברים נוספים אצל הרופא המטפל. אם תשובותיו לא תספקנה אותך, פני לבדיקה אצל מומחה נוסף למחלות חניכיים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
שתל או גשר בשן לסת עליונה
הרמת סינוס פתוחה- הצלחת הפעולה
נסיגת חניכיים-טיפול PST האם בטוח?
דימום ספונטני מהחניכיים טיפול הקצאת שורשים שלא הועיל
נחיצות טיפול שורש לעומת סתימה או כיפוי מוך
שבירה של שן טוחנת האם צריך טיפול שורש?
דלקת שיניים שלא חולפת כולל נסיגת חניכיים
כאבים לאחר ניתוח בעקבות דלקת חניכיים חמורה
דלקת חניכיים חריפה וחשש לפגיעה בעצב שתגרום לשיתוק
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




