הקצעת שורשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הקצעת שורשים
    אילנית
    29/08/2011

    שלום,

    עברתי לפני כשבועיים טיפול הקצעת שורשים ע"י מומחה חניכיים.
    כאשר קבעתי את התור לטיפול נאמר לי ע"י הפקידה כי מדובר בסדרה של טיפולים.

    בפועל, הטיפול ערך בין 30-45 דק' כאשר חטפתי מס' לא קטן של זריקות הרדמה בכל חלקי הפה.

    לאחר הטיפול התברר לי כי המומחה החליט לעשות את הטיפול בפעם אחת.
    האם זה נורמלי לעבור טיפול אינטנסיבי כזה בפעם אחת (כאשר כל הפה מורדם) ובתוך הזמן שציינתי?
    יש לציין כי הרגשתי דפיקות לב מועצות בעת קבלת הזריקות ואף סחרחורות לאחר סיום הטיפול.

    האם הרופא ניסה "לחסוך" זמן ולסיים בפעם אחת?
    האם זו תופעה נורמלית לגבי הדפיקות לב והסחרחורות?

    אודה לקבלת תשובה בנדון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הקצעת שורשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקצעת שורשים - תגובה

    ד״ר יעקב הורביץ
    29/08/2011

    לא זו בלבד שהטיפול בפעם אחת הוא אפשרי אלא אף יש מאמרים התומכים בביצוע הפעולה בפעם אחת בכל הפה על מנת לחסל בו זמנית את מוקדי הצטברות החיידקים. עם זאת, כל מקרה לגופו, ואינני מכיר את שיקולי הרופא בבחירתו את הטיפול המתאים למקרה שלך. דפיקות לב מואצות בעת קבלת זריקות ההרדמה הן תופעה ידועה ונורמאלית המתרחשת בגלל האדרנלין המצוי בזריקה, ונועד לעזור בהארכת זמן ההרדמה והקטנת כמות החומר המרדים הדרושה. הסחרחורת הזמנית לאחר הטיפול קורית לרוב עקב השכיבה הממושכת והעקה (stress) שהגוף שרוי בה בעת הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקצעת שורשים - תגובה

    ד''ר ליביה יוסף
    29/08/2011

    מצתערת על חוסר הנעימות שנגרם לך, אבל לא ניתן לתת הסבר על טיפול שנעשה על ידי רופא אחר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקצעת שורשים - המשך

    אילנית
    30/08/2011

    ד"ר יעקב הורביץ שלום,

    מודה לך על התשובה, קצת הרגיע אותי...

    נקודות נוספות שהייתי רוצה להבין את תשובתו של הרופא שטיפל בי..
    לטענתו מדובר במחלה גנטית. בבירור עם הוריי ואף דודיי וסבתי אין אצלנו תופעה כזו.

    בנוסף לכך התבקשתי על ידו לגשת לשיננית כל שישה שבועות עד הביקורת הבאה שלי איתו (עוד כחצי שנה, משמע 3 טיפולים עד אז..) לפי הבנתי מקרובת משפחה (שיננית בעיסוקה) המינימום לקבלת טיפול כזה הוא לפחות כל 3 חודשים.

    נקודה אחרונה.. לפי הסבר שלו הבנתי שאם הטיפול יעזור אז עלי לעבור ניתוח להוספת עצם מסביב לשורש (יש לי תזוזה קלה של כמה מהשיניים שנובעת מנסיגה).

    האם המצב שלי הוא עד כדי כך חמור??
    אודה לך אם תתיחס לכל נקודה שציינתי, זה מאוד חשוב לי.

    בברכה,
    אילנית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקצעת שורשים - המשך - תגובה

    ד״ר יעקב הורביץ
    30/08/2011

    תגובת הגוף תלויה בגנטיקה. מחלות החניכיים הן תגובת הגוף לחיידקים ולאבנית. לכן קיים מרכיב גנטי במחלת החניכיים.
    בנושא מאפייני הטיפול המתאים לך, כולל תדירות התחזוקה (טיפולים אצל השיננית), הניתוחים המומלצים וכו', אין תשובה אחת כללית המתאימה לכולם. לכן עליך לפנות לקבלת הסברים נוספים אצל הרופא המטפל. אם תשובותיו לא תספקנה אותך, פני לבדיקה אצל מומחה נוסף למחלות חניכיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו