שיניים קדמיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיניים קדמיות
    אדוה
    03/02/2008

    שלום..
    אני בת 24 ויש לי 5 סתימות בשיניים הקדמיות,כאשר חלקן עמוקות יחסית. עשו לי את הסתימות כאשר הייתי בת 18,כלומר לפני 6 שנים..
    אני מאוד מפחדת מהיום שבו יגיעו הסתימות לטיפול שורש,בעיקר מבחינה אסתטית..
    רציתי לדעת האם יש משהו שאני יכולה לעשות על מנת למנוע התפתחות שלילית בשיניים הללו?
    כמה זמן יכולה סתימה לבנה להחזיק מעמד?
    האם למרות שעשו לי צילום ולא ראו שום דבר חריג כדאי לחדש את הסתימות מכיוון שהן נעשו לפני 6 שנים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיניים קדמיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיניים קדמיות

    ד״ר יעקב הורביץ
    04/02/2008

    הכי חשוב, להבריש את השיניים ולהשתמש בחוט דנטלי פעם עד פעמיים ביום. בנוסף, רצוי להשתמש במשחת שיניים המכילה פלואוריד. כל זאת כדי למנוע התפתחות עששת משנית- רקבון בשולי הסתימות הקיימות. סתימות לבנות יכולות להחזיק הרבה שנים. עם זאת יש לעשות בדיקות שנתיות לגילוי מוקדם ככל האפשר של התפתחות בעיות בשולי הסתימות. לא כדאי לחדש את הסתימות רק בגלל הזמן שחלף מאז בוצעו. כדאי להתייחס לכל אחת מן הסתימות בנפרד ולהחליף אחת או יותר מהן אם נוצרת עששת משנית, אם הן נשברות, אם הן משנות את צבען והופכות ללא אסתטיות.
    כדאי שתשלחי את השאלה גם לפורום רפואת שיניים כללית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו