כאבים בשן ללא סיבה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בשן ללא סיבה
    שלי
    13/02/2008

    שלום רב,

    הנני בחורה בת 24 , רוב השיניים שלי כבר עם סטימות וטיפול שורש אחד עם כתר.
    לפני יומיים חשתי כאב בשן העליונה בצד ימין (לא הקידמית ) ויש בה סטימה כבר הרבה מאוד זמן .
    הכאבים שאני חשה הם רגישות לחום ולקור , למרות שיש בה סטימה כבר מס' שנים טובות .
    השאלה שלי היא : מה יכול להיות מקור הכאב?

    יש לציין כי לפני 4 חודשים הייתי אצל רופא השיניים והוא טען כי אני סובלת מנסיגת חניכיים ואמר לי לצחצח את השניים במברשת חשמלית וכמו כן נתן לי שם של משחת שיניים מיוחדת לנסיגת חניכיים.

    אשמח לקבל תשובה

    יום טוב , שלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בשן ללא סיבה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בשן

    ד״ר יעקב הורביץ
    13/02/2008

    בדרך כלל יש סיבה לכאבים. רגישות לחום וקור, כפי שתיארת בשאלתך, הם לרוב ביטוי לבעיה בשן ולא בעיה בחניכיים. מתיאורך נראה שקיימת אצלך רגישות גבוהה לעששת. לכן, יתכן ונוצר מוקד עששת חדש (חור בשן) באחת השיניים בצד ימין.
    גשי לרופא שיניים לבדיקה, אבחון וטיפול.
    אם רופא השיניים שלך מצא שאת סובלת מנסיגת חניכיים כדאי שתפני לרופא חניכיים אחרי שבעיית הכאב בשן תיפתר.

    רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו