דלקת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת
    נונו
    15/02/2008

    אחרי הריון הצטרכתי לטפל בשינים שלי ..אבל אחרי הטיפולים (אחרי תקופה מסוימת) סבלתי מכאבים נוראיים שגרמו לכאבי ראש..הלכתי לרופא שאמר שיש לי דלקת חניכים והמליץ על טיפול אצל שיננית..אני מפחדת מאד מהטיפול הזה..הרופא אומר שהוא כואב למרות ההרדמה..האם דלקת חניכים מחייבת שיננית?? האם זה כואב בתהליך או אחרי? אני מטפלת עכשיו במד נט וקיסמי שינים..אבל עדיין מורגשת רגישות וכאבים בשינים...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת

    ד״ר יעקב הורביץ
    16/02/2008

    למה טיפול שיניים צריך לכאוב? התשובה לכך היא שטיפול שיניים אינו צריך לכאוב. כבר מזמן מזמן חלפו הימים בהם טיפול שיניים כאב. טראומת הכאב מרחיקה את החולים מהטיפול ולכן כל טיפולי השיניים יכולים להתבצע בלווי הרדמה מקומית ולעיתים גם הרדמה כללית. גם טיפול בדלקת חניכיים אינו כואב בכלל כשהוא מבוצע בהרדמה מקומית. ואם צריך אז אמליץ שוב, כמו בשאלות קודמות רבות בפורום, שתפני לבדיקה אצל מומחה לחניכיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו