סינוס???

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סינוס???
    רינת
    26/02/2008

    לפני כחודשיים וחצי ביצעתי אמפוטציה + רגנרציה, עד היום השן לא מתפקדת כראוי ויש כאב קל ואי נוחות באזור במיוחד בזמן הלעיסה - האם זה נשמע סביר והגיוני?
    דבר שני שיותר מטריד אותי הוא כאב בלחי ( סינוס ??.) - האם יכול להיות קשר או שזה אולי סינוסיטיס ? ואם אפנה לא.א.ג (שזה באיזור מגוריי) ולא לרופא השיניים (המרוחק מידי ממני) ואעשה צילום של הסינוסים - האם הוא יוכל לדעת אם מדובר בבעיית סינוסים או שיניים ?

    מראש לך אני מודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סינוס???

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סינוס??

    ד״ר יעקב הורביץ
    27/02/2008

    שבוע עד שבועיים אחרי ניתוח מתחילה התאוששות ומגמת ריפוי באזור ובשיניים. אם השן עדיין לא מתפקדת כראוי כחדשיים- שלושה אחרי הניתוח אבל המצב משתפר, יתכן והריפוי אצלך מעט יותר איטי. לעומת זאת, אם המצב איננו במגמת שיפור, פני לבדיקה אצל הרופא המנתח.
    כאב בלחי בד"כ איננו קשור לסינוס. אם הכאב סמוך לשן הרגישה, זו סיבה נוספת לפנות לרופא המנתח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו