טעם רע בפה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טעם רע בפה
    עינת
    08/03/2008

    היתה לי שן בינה עם דלקת וכיס ועקרו לי אותה. רופאה מומחית לשיקום אמרה שלא צריך ניתוח או עצם אלא ניקוי עמוק כל 3 חודשים ושטיפות וניקוי יסודי קבוע ולקחת Q10. אין לי נפיחות או דימום אבל מדי פעם יש לי טעם רע בפה במשך יום-יומיים.אומרים שאין לי ריח רע. האם זה יכול להגרם ממוצר מסויים- משחת שיניים או מי פה? האם יש מה לעשות בינתיים. כרגע אני אמשיך לעשות עוד 2 הקצאות ואח"כ אתייעץ עם מומחה לגבי שן אחת שיש בה כיס אבל כרגע הטעם מפריע לי ואודה אם יש לך עצה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טעם רע בפה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טעם רע בפה

    ד״ר יעקב הורביץ
    09/03/2008

    דלקת חניכיים, בעיקר כאשר יש כיסים עמוקים, יכולה לגרום לטעם רע בפה. משאלתך אני מבין שעדיין לא פנית לבדיקה אצל מומחה לחניכיים. במקרה שלך כדאי שתפני לבדיקה, אבחון וטיפול. משחות שיניים ומי פה יכולים למסך את הטעם הרע אך הפתרון הטוב ביותר קשור בניקוי יסודי של השיניים וסילוק קיני החיידקים היוצרים את התרכובות שגורמות לטעם הרע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו