דלקת חניכיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת חניכיים
    יסמין
    11/03/2008

    שלום רב,
    היתה לי דלקת מאוד חריפה בחניכיים התחתונות שהייתה מלווה בריח חריף.
    טיפלתי בזה על ידי צחצוח בתדירות גבוהה ומי פה.
    בהתחלה ירד לי דם והחניכיים היו מאוד אדומות ונפוחות אבל עכשיו לאחר שבועיים של טיפול אני מרגישה שהחניכיים לא אדומות כבר וגם לא יורד דם ונראה שהדלקת עברה אבל נשאר לי ריח לא נעים.
    הריח פחת ממקודם אבל עדיין אני אל מרגישה שהריח נעלם לגמרי מהמקום שהיה מודלק.
    מה עושים עם הריח,האם להמשיך את הטיפול עם מי הפה?האם יש משחה או ג'ל שמורחים על החניכיים והריח נעלם?
    תודה רבה ולילה טוב!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת חניכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת חניכיים

    ד״ר יעקב הורביץ
    11/03/2008

    התיאור שלך מתאים לאבחנה: Necrotizing Ulcerative Periodontitis, מחלת חניכיים חריפה המלווה לעיתים קרובות בריח חריף. המחלה עלולה לגרום לנמק של החניכיים ונסיגתם. הטיפול הדרוש כולל הן את הטיפול הביתי שביצעת, הן טיפול מקצועי אצל רופא חניכיים והן טיפול אנטיביוטי. לכן, מומלץ שתפני לבדיקה, אבחון וטיפול אצל רופא חניכיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו