בעיה בחניכיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בחניכיים
    קרן
    27/03/2008

    שלום ד"ר!
    אני בת 22 סובלת מדלקת חניכיים אגרסיבית,בצעירותי עברתי יישור שיניים שבסיומו נוצרה
    לי דלקת ב-2 שיניים הקדמיות עליונות וזה הוביל במשך הזמן לתזוזה שלהן ולרווח,הן נעקרו וכעת יש לי תותבת זמנית.עשיתי צילום סיטי לבדוק התאמה לשתלים אך לפי הבדיקה אין מספיק עצם.
    הרופא המליץ על טיפול של גשר אך אצטרך להשחיז 2 שיניים מכל צד ואיני מעוניינת בכך.
    שאלתי היא האם במשך הזמן העצם נבנית וניתן יהיה לעשות שתלים והאם יש אפשרות לעשות תותבת שהיא קבועה ואסטתית? מהי המלצתך במקרה כזה?

    אודה לתשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בחניכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעייה בחניכיים

    ד״ר יעקב הורביץ
    28/03/2008

    דלקת חניכיים אגרסיבית הינה מחלה קשה העלולה להביא לאבדן שיניים רבות. על כן, אם טרם עשית זאת, עלייך לפנות למומחה למחלות חניכיים כדי לטפל במחלה בהקדם האפשרי. בנתיים, השימוש בתותבת מעבר נשלפת הוא הטיפול המתאים ביותר בדיוק מהסיבה שציינת: אין הוא כרוך בהשחזת שיניים.
    למרבה הצער, ברוב המקרים העצם הדרושה להחדרת שתלים דנטליים באזור השיניים הקידמיות אינה נבנית עם הזמן אחרי עקירת השיניים. בנייתה כרוכה בטיפולים מקדימים להשתלה, כגון הרחבה (distraction), או השתלת עצם. הדבר החשוב הוא להציע את הפתרון הטוב ביותר לבעיה הספציפית אצלך אך לא ניתן לעשות זאת אלא לאחר בדיקת כל הנתונים, כולל בדיקה קלינית ובדיקת צילומי רנטגן וצילומי סיטי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו