משחת שיניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • משחת שיניים
    מיכל
    20/04/2008

    שלום רב,
    אני בת 21 ומשתמשת במשחה בטעם מסטיק שכתוב עליה לילדים ולמבוגרים..
    הבעיה שיש לי דלקת חניכיים קלה ורציתי לדעת האם המשחה שאני משתמשת בה לא מתאימה לגיל שלי..האם משחה רגילה בטעם מנטה יותר אפקטיבית?




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    משחת שיניים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • משחת שיניים

    ד״ר יעקב הורביץ
    22/04/2008

    בגיל 21, ובעצם, בכל גיל, רצוי שהחניכיים יהיו בריאים ולא יהיו במצב דלקתי קל, בינוני או קשה.
    דלקת חניכיים קלה היא גם קלה לריפוי, אם כי התהליך עלול להיות חמקמק להפליא ודורש רצון, התמדה, פתיחות ונכונות לשמוע וליישם. כדאי שתפני לרופא השיניים שלך לייעוץ והכוונה בנושא. אפשרות אחרת, לא פחות מוצלחת, היא לפנות למומחה לחניכיים על מנת לבער את נגע דלקת החניכיים הקלה כבר עכשיו, כשהוא עדיין "צעיר"...
    ובאשר למשחת השיניים בטעם מסטיק, המשחה אכן מתאימה לילדים ומבוגרים. טעם המנטה לא משפר את אפקטיביות המשחה. ואולי הכי טוב משחת שיניים בטעם זרעים של מסטיק, אם בכלל אפשר להשיג כזו!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו