שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    felix
    09/08/2008

    שלום רב שאלה קטנה לגבי החניכיים. אני שותה אוגמנטין זה היום ה7 והאחרון בגלל פצע שיצא לי בפנים והיה עם הרבה מוגלה כמובן כבר כמעט ונעלם מה שכן לפני ל ימים התחילו לי כאבים בשן האחרונה למטה קרוב לגרון שן בינה אם אני לא טועה והמקום קצת נפוח וליד היה כמו כיב או סתם דלקת על הדופן של הלחי היום התחיל לכאוב באותו המקום אבל בשן העליונה לא כאב בלתי סביל אלא הרגשה של נפיחות קלה אתמול כשציחצחתי שיניים ירד דם היום כבר לא. השאלה אם זה דלקת אז האוגמנטין לא אמור להלחם ולעזור גם בזה? שמתי לב שיש רגישות בבלוטת הלימפה ביד הזה של הפנים יש בלוטה שאם נוגעים אז קצת כואבת בצד השני לא מה צריך לעשות תודה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום שלום

    ד״ר יעקב הורביץ
    09/08/2008

    אתה מתאר, כנראה, דלקת מסביב לשן הבינה. האוגמנטין זו אנטיביוטיקה רחבת טווח, הפועלת נגד מגוון גדול של חיידקים אבל לא נגד כל החיידקים כולם. יתכן והחיידק אשר גרם לדלקת מסביב לשן הבינה שלך אינו רגיש לאוגמנטין. פנה לרופא שיניים לבדיקה, אבחון וטיפול.
    רפואה שלמה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו