דימומים, נסיגת חניכיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימומים, נסיגת חניכיים
    שמוליק
    28/07/2007

    שלום, אני בן 30. בחניכיים התחתונות שלי לאחרונה, בפרט באיזור ספציפי של השיניים הקידמיות בהן - ישנו דמם תקופה של כמה חודשים. אני מצחצח שיניים 4 פעמים ביום, אין לי ולו חור אחד בשן, כך שזה בא לי בהפתעה....

    הלכתי לניקוי שיניים אצל הרופא, והוא הסכים שיש דימום רב אך לא רואה סיבה מיוחדת לכך, נתן לי המלצה למשחת שיניים מסוימת ומי פה. השתמשתי בהם, ובאמת כמה ימים לאחר הניקוי לא היה בכלל דימום. עם זאת, לאחרונה הדימום חזר וביתר שאת, וכשהסתכלתי מקרוב, אפשר להבחין באיזו נסיגת חניכיים מתחת לאחת השיניים בהן חל הדימום. מה יכולה להיות הסיבה? מה לעשות?
    ובכלל, האם נסיגה בחניכיים זה משהו פרמננטי או שזה יכול לחזור לעצמו?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימומים, נסיגת חניכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימומים מהחניכיים

    ד״ר יעקב הורביץ
    28/07/2007

    שלום שמוליק,
    מחלת החניכיים אינה מתפתחת בהפתעה. בדומה למחלות כרוניות איטיות רבות גם מחלת חניכיים מתפתחת לאט. למידע נוסף על המחלה ולמציאת רופא חניכיים תוכל לגלוש לאתר האיגוד הישראלי לפריודונטיה, www.perio.org.il

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו