סד לילה וכאבים בחניכיים - קצת דחוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סד לילה וכאבים בחניכיים - קצת דחוף
    אלעד
    07/02/2009

    שלום ד"ר, קיבלתי סד לילה כדי למנוע חריקת שיניים לפני כשבוע, והתחילו לי כאבים בנקודה מסוימת בחיבור בין הישניים לחניכיים מתחת לשיניים הקדמיות... בהתחלה לא הבנתי למה ואז נפל לי האסימון שזה בטח בגלל הסד שמגרד לי אותם! יש לי גם ככה נסיגת חניכיים קלה מילדות (בערך מגיל 6), ועכשיו בנקודה הכואבת והמטרידה רואים גם פס לבן של שורש השן איפה שפעם היו החניכיים הבריאות! אני מפחד שהשן תיפול לי בגלל זה - בינתיים הפסקתי ללבוש את הסד ואני מצחצח את האיזור 4- 5 פעמים ביום + חוט דנטלי ,ושוטף עם ליסטרין כדי למזער נזקים ודימומים ולשמור על סטריליות. אני מאד מודאג וכועס על הרופא שהביא אותי למצב מסוכן כזה ולא התאים את הסד כמו שצריך. האם כדאי לפנות לטיפול חירום? אני אצטרך השתלת חניכיים בניתוח כדי למנוע נשירה?? (אני בחור בשנות העשרים לחיי ולא מקובל בגילי שיניים תותבות) מה עושים??? (כדאי לשים בינתיים קרח או מי מלח על האיזור כדי להקפיא את הנסיגה?) מקווה לתשובה מהירה. תודה! נחום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סד לילה וכאבים בחניכיים

    ד״ר יעקב הורביץ
    07/02/2009

    1. פנה לבדיקה אצל רופא השיניים שלך.
    2. בנתיים אל תרכיב את הסד.
    3. נקה את השיניים פעמיים ביום. אין צורך להבריש ולנקות 4-5 פעמים ביום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו