הודעה מחוקה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הודעה מחוקה
    שיר
    03/04/2009

    שלום
    ראשית תודה לתשובתך
    מדובר בשן אחת בלבד שיתכן והרווח נוצר עקב ניקוי השיניים כך שלא הייתי משיכת זאת לבעיה כלשהי בחניכיים.כ"כ כוונתי היא לסתום את החור לאחר ניקוי השן כך שבעתיד לא יצמדו חידקים לאזור זה.
    שאלותי הנוספות:1.האם לאחר ניקוי השן ניתן לעשות סתימה או כתר
    2.כיצד נימחקה ההודעה שלי על מעורבות השרותים החשאיים בקושי שלי
    לעיתים לגלוש באתר הרפואי שלכם.באתרים אחרים אין בעיה.
    כ:כ איך יתכן שלאחר שאני מתריעה ומעדכנת אותך ע"י ההודעה שלי
    בעינין הקושי לשלוח הודעה באתר שלכם ההודעה נישלחת ללא שום
    בעיה.
    יתכן שהסיבה לטירפוד גלישה באתר שלכם כי לרופאים באתר אין נגישות
    לרפש שדבק בחוליה מסוימת של השרותים החשאיים שלא בוחלים בשום
    אמצעי כדי להתעלל ,לפגוע בפרטיות ולמנוע ממני לקבל יעוץ רפואי .
    נוצר גם משבר אמון במערכת הבריאות ולכן את רוב הטיפולים אני עושה
    בחו"ל היות ובארץ רופאים מסוימים נגועים בשיקולים זרים.
    ולסיכום:טעה אביא כשחשב שעליתו ארצה הצילה אותנו מהשואה.
    סיחה שהלעיתי אותך בשאלתי השניה בעינין שלא קשור לבריאות
    תודה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הודעה מחוקה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הודעה מחוקה.

    ד״ר יעקב הורביץ
    04/04/2009

    לאחר ניקוי השן ניתן לעשות סתימה או כתר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו