דלקת בפורקציה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דלקת בפורקציה
    אירה
    05/04/2009

    דר ' יעקב שלום רב.
    אני מטןפלת אצל רופאת שיניים, לאחר שהיא התקינה לי כתר, לאחר חודש בערך נוצרה לי גולה על החניכיים של אותה השן. הייתי אצלה והיא אמרה לי שיש לי דלקת בפורקציה והגולה זו פיסטולה. אחרי התלבטות היא אמרה לי שצריך לעקור את השן ( הטיפול שורש שלה בן 10 שנים) יחד עם הכתר ולשים שתל. הלכתי לחוות דעת של אנדודנטית, היא אמרה לי שיש לי נסגית עצם ודלקת בפורקציה ואמרה לי ללכת לפריודנט.. כמו גם הייתי אצל אנדודנט נוסף שהרופאה הקבועה שלי אירגנה לי אצלו תור הוא אמר שהבעיה היא של אנדו ולא פריו, אבל אין צורך בעקירה ואפשר לנסות לטפל ע"י הורדת הכתר הקבוע ולשים זמני ומתחת לשן לשים אנטביוטיקה וזה תהליך של כמה חודשים, ורק לאחר שהכל יחלים אפשר יהיה להתקין כתר חדש.
    אני לוקחת גם אוגמנטין שובע ימים של 875 מ"ג . מצ"ב הצילום שעשיתי היום.
    אני ממש מבובלת, איזו בעיה זה של אנדו או של פריו, ולמי להקשיב? מה דעתך? בתודה מראש , אירה


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דלקת בפורקציה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דלקת בפורקציה

    ד״ר יעקב הורביץ
    06/04/2009

    1.אני מצדד בדעת האנדודונט השני. כלומר, אפשר לנסות לטפל ע"י הורדת הכתר הקבוע ולשים זמני ומתחת לשן לשים אנטביוטיקה וזה תהליך של כמה חודשים, ורק לאחר שהכל יחלים אפשר יהיה להתקין כתר חדש. הדגש הוא על המילה "לנסות". אם הטיפול יצליח, הרווחת שן. אם ייכשל, לכל הפחות תדעי שעשית כל מה שאפשר כדי לשמור על השן.
    2. כמו בהרבה מקרים אחרים, לאנשים שונים יש דעות שונות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך טיפול שאלה נוספת

    אירה
    06/04/2009

    תודה רבה על התשובה.
    היום הייתי אצל פריודנט מומחה והוא אמר שלדעתו זה בעיית חניכיים. הוא קיצר לי את הכתר על השן הזו, ועשה מן גישה כזו בין החניכיים לאיזור המודלק. הוא אמר שאני צריכה לצחצח שם בזווית של 45 מעלות. ולחזור עליו בעד שבועיים בתיקווה שהחניכיים יתאחו ויחלימו והדלקת תעבור, אם לא ניצטרך לעקור. האם אפשר יהיה לנסות את הטיפול של אנטביוטיקה אחרי הטיפול הזה? אני רק בת 25 וכבר לעקור שיניים זה פשוט ניראה לי מוקדם מאוד הייתי רוצה לנסות לשמור אותה.
    בתודה מראש שוב פעם :) אירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך וסוף

    ד״ר יעקב הורביץ
    07/04/2009

    כן, התשובה לשאלתך היא חיובית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו