2 שאלות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • 2 שאלות
    נעה
    13/08/2007

    שתי שאלות לי אליך:
    1) אני סובלת מנסיגת חניכים. ננאמר לי להשתמש בחוט דנטלי ערב ערב ובמשחה לשיניים רגישות כדוגמת סנסודיין או אלמקס. האם זה מספיק ומה עוד ניתן לעשות נגד נסיגת חניכיים ( אני בסך הכל בת 28 ). האם מומלץ ללכת למומחה חניכיים להתייעצות?
    2) יש לי שן קדמית אחת בלסת העליונה שאינה ישרה כמו שאר השיניים. מה ניתן לעשות כדי לסדר/ליישר אותה יחד עם כולן? ( בעברי הייתי עם גשר על השיניים ואינני מעוניינת לחזור על זה שוב, מה גם שמדובר בסידור של שן אחת בלבד )

    תודה על התייחסותך
    נעה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    2 שאלות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שתי שאלות

    ד״ר יעקב הורביץ
    13/08/2007

    נעה שלום רב,
    1. אם את סובלת מנסיגת חניכיים מומלץ ללכת למומחה לחניכיים להתייעצות. השימוש במברשת שיניים וחוט דנטלי חשוב כדי לנקות את השיניים אבל אינו מספק פתרון לנסיגת חניכיים. אם נסיגת החניכיים מלווה אצלך ברגישות של שרשי השיניים יכולה משחה לשיניים רגישות לעזור במעט להפחתת הרגישות.
    2. אם השן הקדמית שינתה את מקומה במהלך השנים יתכן וזהו סימן למחלת חניכיים. בכל אופן, יישור של השיניים מבוצע בטיפול אורתודונטי (גשר על השיניים). אם את מעוניינת לסדר את השן ולא ליישר אותה, אפשר להשחיז אותה ולהרכיב עליה כתר שצורתו מתאימה יותר לצורת השיניים השכנות. מאוד מומלץ לשקול היטב את האפשרויות לפני שמבצעים השחזה של השן. כדאי שתתייעצי גם עם המומחה לחניכיים כדי לדעת איזו אפשרות הכי מתאימה לטיפול אצלך, הסובלת מנסיגת חניכיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו