תשובה בחזרה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תשובה בחזרה
    חלי
    17/06/2009

    שלום כותבת לך ליאת לפני הטיפול הכימוטרפי עשיתי בדיקת שיניים אצל הרופאת שיניים שלי והכל היה בסדר ועשיתי שיננית.
    עוד במהלך הטיפולי כימוטרפיה הלכתי שוב לבדיקה והרופאת שיניים שלי אמרה שהכל בסדר ובסיום כל הטיפולים באתי שוב והיא בדקה ואמרה שהכל בסדר לבוא בעוד חצי שנה היא אמרה ואז נעשה צילומים של כל השיניים ואני יעשה שיננית
    אני שמתי לב שאין לי אבנית בכלל מאז הטיפולים כי גם היה לי פחות רוק בטיפולים למה אני בעצם שאלתי אותך על השיניים כי בפורום אונקולוגיה שאלתי את השאלה על השיניים ומישהי כתבה שכן הכימוטרפיה שינתה לה את צבע השיניים שהם השחירו ואפילו נירקבו היא הפחידה אותי גם בטיפולים הכימוטרפים השתמשתי עם חוט דנטלי למרות שהיו פעמים שכאבו לי החניכיים וקניתי משחת שיניים שמאד עזרה לי בתקופה של הכימוטרפיה קוראים לה פרודונטקס עם פלאוריד .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תשובה בחזרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    ד״ר יעקב הורביץ
    17/06/2009

    מדבריך אני מסיק שהכל בסדר אצלך. השיניים לא השחירו ולא נרקבו הודות לטיפול הנכון שביצעת ולמעקב אצל רופאת השיניים שלך.
    אם כך אחזור ואאחל לך רפואה שלמה ובריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו