טיפול אפיסקטומי חוזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול אפיסקטומי חוזר
    דן
    08/07/2009

    לפני כשנתיים עברתי טיפול אפיסקטומי מעל שן 15 שעברה טיפול שורש וכתר, בעקבות הופעת ציסטה עם הפרשות מעל השן. לאחרונה חזרו ההפרשות, ופניתי לכירורג פה ולסת, וגם לאנדודנט מומחה לצורך התיעצות.
    כל אחד מהם חיווה את דעתו, והסביר את השיקולים בבחירת הטיפול וסיכויי ההצלחה. ככל הנראה אין סדק בשן, וצריך לאטום אותה כמקובל. אחד הרופאים ציין שכדאי שאעבור טיופול שורש גם בשן 14, בעוד שהשני ציין שאין צורך, וכדאי לשמור על השן הבריאה (יש בה סתימה עמוקה). שניהם צילמו את האיזור והסתמכו על צילומים עדכניים וישנים.
    מה השיקולים שכדאי לקחת בבחירת הטיפול המתאים? האם טיפול כנ"ל צריך להעשות ע"י אנדודנט או כירורג פה ולסת? האם יש טיפולים חדשניים שכדאי.לא כדאי לעשות?
    תודה מראש
    דן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול אפיסקטומי חוזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול אפיסקטומי חוזר

    ד״ר יעקב הורביץ
    09/07/2009

    הנושא אינו בתחום מומחיותי. בנושא טיפולי שורש ודלקת סביב חוד השן מומלץ להתייעץ עם מומחה לטיפולי שורש- אנדודונט.
    שמירה על בריאות השיניים ועל בריאות החניכיים היא דבר טוב. אם אובחנה אצלך מחלת חניכיים, רצוי שתהיה במעקב וטיפול תחזוקתי מונע קבוע במרפאת מומחה למחלות חניכיים. אם אינך סובל מבעיות חניכיים, אפשר לבצע את המעקב והטיפול המונע אצל רופא שיניים כללי. לכן, מומלץ שתפנה לרופא שיניים כללי או למומחה למחלות חניכיים לבדיקה, ייעוץ וטיפול מונע. בהזדמנות זו תוכל להוועץ בהם בנוגע לסוגיית שן 14 וגם בנושא ההמלצות השונות שקיבלת אצל הכירורג ואצל האנדודונט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו