מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בלוטה בחניכייםרונית14/09/2007
יש לי בלוטה בחניכיים, היא כואבת רק במגע, או כתוצאה מלעיסה באיזור - מה זה יכול להיות ?
רופא השיניים שלח אותי לעשות צילום סטאטוס...
האם צילום כזה מראה כל דבר? - ציסטה למשל?
האם זה יכול להיות בעייה בשורש השן ואז צריך אפיסוקטומי? מהם הסיכויים להצלחה באפיסוקטומי?
אודה לתשובתכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטה בחניכיים
ד״ר יעקב הורביץ14/09/2007כמובן, עליך לפנות לבדיקה אצל רופא שיניים או רופא חניכיים.
צילום סטטוס אינו מראה כל דבר. צילום הרנגטן הוא כלי עזר נוסף לבחון את הנעשה מתחת לפני השטח בעיקר ברקמות הקשות, כלומר בעצמות ובשיניים.
הבעייה שתיארת יכולה בהחלט להצביע על בעיה בשורש. יש לאסוף את כל הנתונים ולאבחן את הבעייה. רק אז אפשר להציע אפשרויות לטיפול. על כן תשובה מפורטת יכולה להינתן אחרי שתיבדקי אצל רופא שיניים/רופא חניכיים.
שאלות לגבי טיפולי שיניים בכלל ואפיסקטומי בפרט אינן שייכות לפורום זה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהציסטה ...
רונית14/09/2007ראשית תודה על תגובתך המהירה...
שנית- אם זה לא בעייה בשורש - מה זה יכול להיות ?
אצל רופא שיניים הייתי ואני פשוט צריכה לעשות צילום סטטוס...
על איזה בדיקות או כיוונים נוספים היית משער?
הוא גם חשב על דלקת אלא מוקסיפן שנתן לי למשך שבוע לא עזר בכלום....
לתגובתך אודה מאוד....* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהציסטה
ד״ר יעקב הורביץ15/09/2007לא ניתן להשיב תשובות ספציפיות בפורום זה. פני לרופא השיניים שלך או, אם יש צורך בכך, פני לרופא שיניים אחר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
שתל או גשר בשן לסת עליונה
הרמת סינוס פתוחה- הצלחת הפעולה
נסיגת חניכיים-טיפול PST האם בטוח?
דימום ספונטני מהחניכיים טיפול הקצאת שורשים שלא הועיל
נחיצות טיפול שורש לעומת סתימה או כיפוי מוך
שבירה של שן טוחנת האם צריך טיפול שורש?
דלקת שיניים שלא חולפת כולל נסיגת חניכיים
כאבים לאחר ניתוח בעקבות דלקת חניכיים חמורה
דלקת חניכיים חריפה וחשש לפגיעה בעצב שתגרום לשיתוק
ערוץ הבריאות
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




