כאבים בחניכיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבים בחניכיים
    ישראל
    23/12/2009

    בחודש מרץ האחרון עברתי סתימה באחת מהשיניים הטוחנות, מאז ועד היום יש לי כאבים בחנייכים שמקורם ברווח שבין השן בה בוצעה הסתימה לזו הסמוכה לה. ביקרתי אצל רופא השיניים שביצע את הסתימה לפחות 4 פעמים במהלך החודשים מאז ביצוע הסתימה והתלוננתי על הכאבים. הרופא ביצע בדיקות וצילומים אך לא מצא את המקור לכאבים. הכאבים לא נמשכים כל הזמן, הם מופיעים בעיקר לאחר אכילה ולאחר שימוש בחוט דנטלי, לעיתים הכאב מופיע גם בזמן שינה. זה מגיע למצב שאני מרבה להמנע מללעוס אוכל בצד של הסתימה כי אני מרגיש שהלעיסה גורמת ל"פציעה" של אותה נקודה בחניכיים מה שגורם לכאב. אם אני לא לועס בצד הזה זה פשוט מפסיק לכאוב.

    מה עליי לעשות? כיצד ניתן לטפל בבעיה?

    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבים בחניכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבים בחניכיים

    ד״ר יעקב הורביץ
    23/12/2009

    אני מתרשם שמקור הבעיה אינו בחניכיים אלא בשן. יתכן והסתימה שבוצעה הינה סדוקה ולכן הכאבים מופיעים בזמן סגירת הלסתות, לעיסה ואכילה. תוכל לנסות להיבדק אצל רופא שיניים אחר. לפעמים מבט חדש מגלה דברים חדשים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו