ציסטה בשן קדמית עם כתר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ציסטה בשן קדמית עם כתר
    מיכל
    05/10/2007

    שלום ,
    לפניי כמה חודשים בודדים סיימתי טיפול של חידוש4 כתרים קדמיים ( ח.ץטיפולי שורש , מבנים יצוקים וזרקוניה , עלה המון כסף שאין לי ולחץ נפשי)
    יש לי כנראה ציסטה מאחרוי הכתר הליטראלי הקיצוני שבגשר, נפוח לי בחך ומתחיל לכאוב לי אזור האף

    האם יש דרך לנקז את המוגלה דרך החך ללא הורדה של הכתר?
    האם ניתן למגר זאת ללא עקירה ?
    האם ניתן לנסר את הכתר הקיצוני משאר הכתרים ולא לגרום נזק כלשהו ?
    ( אני לא רוצה ולא יכולה להוריד את כל הרבעיה מאחר ואני חוושת ובאופ מוצדק שיגרם נזק לאחרות מאחר והם סבלו הרבה וכל טראומה קטנה תזיק להם כי השיניים ממש חלשות

    האם אנטיביוטיקה יכולה לעזור???? ולא אצטרך טיפול נוסף ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ציסטה בשן קדמית עם כתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ציסטה בשן קדמית

    ד״ר יעקב הורביץ
    12/10/2007

    אי אפשר לפתור את הבעייה במסגרת הפורום הזה. עליך לפנות לרופא שיניים כדי לקבל בדיקה, אבחון והצעת טיפול.
    בחלק מהמקרים שתיארת אפשר לבצע ניתוח להורדת קצה השורש הבעייתי בלי לפגוע בכתרים. עם זאת, חידוש כתרים הוא טיפול מורכב והבעייה שאת מציגה רק מדגימה זאת.
    אנטיביוטיקה בלבד לא תעזור מפני שהבעיה נמצאת כנראה בשרש השן הבעייתית המצוי עדיין בלסת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו