נסיגת חניכיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נסיגת חניכיים
    מ.
    04/11/2007

    שלום ,

    אני מקפיד לבצע ניקוי אבנית אצל שיננית

    אחד לשלושה חודשים אבל דלקת החניכיים לא חולפת

    התחלתי להשתמש במי פה "תרודנט" ואני חש בשיפור ניכר ,

    בעלון המצורף כתוב כי לדלקת חניכיים מומלץ להשתמש בתרודנט בוקר וערב כחודש ימים ,

    אבל שמעתי שמותר עד 10 ימים להשתמש בתרודנט ,

    כמה ימים באמת מותר להשתמש בתרודנט ?



    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נסיגת חניכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נסיגת חניכיים

    ד״ר יעקב הורביץ
    05/11/2007

    בספרות המחקרית לא ידועה הגבלה על השימוש בשטיפות פה המכילות כלורהרסידין, דוגמת תרודנט. עם זאת, תופעת הלוואי של צביעה חיצונית של השיניים, המופיעה ב 30% מהמשתמשים, מתגברת עם העליה במשך השימוש בשטיפה. זו אחת הסיבות מדוע מומלץ להשתמש בשטיפה זמן מוגבל. הצביעה, כמובן, ניתנת להסרה בעת ניקוי השיניים.
    אם הנך מקפיד לבצע ניקוי שיניים אחת לשלושה חודשים ובכל זאת דלקת החניכיים לא חולפת, פנה לבדיקה אצל מומחה לחניכיים. הניקוי הסטנדרטי מתאים אמנם לכ 80% מן האוכלוסיה אך יתכן ואתה שייך ל 20% האחרים הזקוקים לטיפול אצל מומחה לחניכיים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו