האם המיסקציה = כריתת שורש אחד?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם המיסקציה = כריתת שורש אחד?
    חגית
    09/11/2007

    יש לי בלבול קטן : בעקבות חשד לסדק בשורש ובגלל רצוני לשמור על המשנן הציעו לי לכרות שורש MB (האם יש משמעות לשורש הנכרת?) - אני מתבלבלת בין המושגים כי יש המתקנים אותי ואומרים שהמיסקציה זה לא קיטוע השורש...

    רציתי גם לדעת מי עדיף לי מומחה לחניכיים או כירוג - ונניח שפותחים את החניכיים האם יכולה להתגלות בעייה אחרת ולא סדק? ואז למומחה יהיו גם הכלים והידע לעשות זאת טוב ?

    האם הגישה המלומדת בהתמחות היא שמרנית המנסה לשמור על השיניים או שיש נטייה לחדשנות בעקבות פרוגנוזה טובה יותר עם שתלים?



    לתשובותייך, מראש אודה !!!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המיסקציה

    ד״ר יעקב הורביץ
    09/11/2007

    תשובה פשוטה לשאלה מסובכת.
    המיסקציה= חיתוך לשניים. לשיניים הטוחנות העליונות יש שלושה שורשים. לכן ככל הנראה הכוונה במקרה שלך היא כריתה של אחד משלושת השורשים. במקרה זה, השורש ה- mesiobuccal, MB.

    באשר לשאלתך השניה- העדפתי הלא אובייקטיבית בעליל היא מומחה לחניכיים. הכי חשוב, שרופא השיניים שלך הוא כזה בו את יכולה לתת אמון.

    השמרנות והחדשנות, רצוי שידורו בכפיפה אחת. לכל פתרון יש את מקומו. גם לשימור השיניים וגם לשתלים דנטליים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו