רפואה שמרנית או חדשנית...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רפואה שמרנית או חדשנית...
    ירון
    09/11/2007

    רציתי לדעת מה הגישה שלך כמומחה לחניכים...
    האם יש לך נטיה לשמרנות ולנסות כל דבר המסוגל להציל את השן או שלדעתך חדשנות היא עדיפה וכשנוצרת בעייה קצת מסובכת הנטייה היא לעקור את השן וללכת על אופציית השתלים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רפואה שמרנית או חדשנית...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רפואה שמרנית או חדשנית

    ד״ר יעקב הורביץ
    09/11/2007

    כל מקרה לגופו. את השיניים שלנו כדאי לשמור. השאלה היא כמובן היכן הגבול בין שימור לעקירה וחיפוש פיתרון חלופי. למרבה המזל יש כיום כלים ברשות רופא החניכיים המיועדים לשמור, ולשמר את השיניים. מנגד, או אולי כהשלמה, קיימים גם פתרונות טובים, חלקם חדשניים ואף נועזים, להשלמת שיניים חסרות במקרים בהם חסרות שיניים ו/או העצם התומכת בשיניים. כמו בחיים בהם הדברים נעים כבמטוטלת, כך גם ברפואת השינים והחניכיים. בעבר הרחוק היתה נטיה להשלים עם אבדן השיניים, אח"כ רצון להלחם על כל שן ושן, אח"כ המחשבה האאופורית על כך שהשתלים הם פתרון הקסם והתחליף המושלם לשיניים, והיום, הידיעה שכל תחליף מעשה ידי אדם, כזה הוא: מעשה ידי אדם, עם גאונותו ומגבלותיו הדרים בכפיפה אחת.
    כשנוצרת בעייה מסובכת כדאי לעשות סיעור מוחות בין הפציינט והרופא ולפעמים לשתף עוד גורמים, ולבסוף להחליט את ההחלטה המתאימה ביותר לאותו המקרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו