צחצוח אגרסיבי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צחצוח אגרסיבי
    אלין
    09/12/2007

    ד"ר שלום

    אני בחורה בת 25. אני משתדלת מאוד להקפיד על הגיינת פה טובה - מצחצחת שיניים אחרי כל ארוחה, משתמשת בחוט דנטלי פעם ביום ושוטפת בשטיפת פה לפני השינה.
    כמו כן אני הולכת לטיפול הסרת אבנית כל 4 חודשים. בביקור האחרון אצל השיננית (שהיא במקרה רופאת שיניים) נאמר לי שאני מצחצחת חזק מידיי ולמעשה גורמת בכך לנסיגת חניכיים. השיננית המליצה לי לצחצח פחות חזק ופחות פעמים ביום. היא ממש הלחיצה אותי שעשיתי נזק בלתי הפיך לחניכיים שלי. האם יש לי סיבה להיות מודאגת? האם יש מוצרים שעשויים לעזור לשיקום חניכיים שהחלו נסיגה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צחצוח אגרסיבי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צחצוח אגרסיבי

    ד״ר יעקב הורביץ
    11/12/2007

    הברשת השיניים תמיד גורמת לטראומה מסויימת לחניכיים. בחלק מהאוכלוסיה טראומה זו מביאה לנסיגת חניכיים קלה. צריך למצוא את האיזון המתאים בין הברשה "יותר מדי טובה" ומלאה של השיניים המביאה לניקיון ובריאות החניכיים וגם לנסיגה, לבין הברשה פחות מדי טובה אשר אינה גורמת לנסיגה אבל משאירה רובד על השיניים, אשר גורם לדלקת חניכיים, ובסופו של דבר לנסיגה עוד יותר חמורה.
    עדיין לא קיימים מוצרים המסוגלים לעזור לשיקום החניכיים שנסוגו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו