כאבי חניכיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי חניכיים
    אופיר
    18/12/2007

    שלום שלום
    יש לי מזה כ-7 שנים כאבי חניכיים
    שהולכים ומתחזקים עם השנים.
    אני בן 32.
    הכאבים בהתחלה היו רק אחרי שאכלתי משהו
    וזה גרם לי לנקות את הפה אחרי כל אכילה (מברשת/חוט דנטלי)
    מה שגרם להרגעת הכאב במידי,
    אבל עם החודשים הכאבים הלכו והחריפו.
    אחרי כשנתיים הלכתי לרופא בבי"ס לרפואת שיניים באוניברסיטת ת"א,
    הוא הבהיר לי שהניקוי התכוף גורם לפצעים מיקרוסקופיים בחניכיים
    ואני חייב להפסיק עם זה.
    הפסקתי וזה שיפר את המצב אבל לתקופה קצרה.
    אני הולך לשיננית כל 3 חודשים
    ומטופל אצל רופא חניכיים.
    אני מנקה את השיניים במברשת רגילה+חוט+מברשת קטנה+הגומי החום+מי פה+מי מלח,
    ואחרי כל דבר שאני אוכל אני שוטף את הפה ולועס מסטיק, שעוזר להרגעת הכאב המיידי,
    אבל יש לי רוב הזמן כאב בחניכיים שמאוד מטריד.
    רופא החניכיים אומר שבגלל שלא רואים שום דבר (החניכיים אדומות ונפוחות) חריג בחניכיים אין מה לעשות.
    הכאב כבר התפשט מהחניכיים לפסים שקיימים אצלי בחיך עליון.

    אני אובד עצות ומודאג מהעתיד.
    בתודה
    אופיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי חניכיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי חניכיים

    ד״ר יעקב הורביץ
    18/12/2007

    בעייתך נשמעת חריגה במיוחד, בעקר לאור העובדה שנבדקת על ידי רופא שיניים ולדבריך אתה בטיפול אצל רופא חניכיים. אמליץ לך להוועץ ברופא החניכיים שלך או ברופא חניכיים נוסף ואולי לפנות למומחה לרפואת הפה אותו תוכל למצוא בדפי זהב או בהפניית רופא השיניים/רופא החניכיים שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו