שתלים... שיניים.... שיננית...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שתלים... שיניים.... שיננית...
    דלית
    23/12/2007

    האם נכון שכאשר מבצעים שתלים - מומלץ להגיע לשיננית פעם ב 3 חודשים - ולא כמו במצב רגיל - פעם ב 6 חודשים?
    מדוע?
    האם גם כתר המולבש על שתל צובר אבנית?
    אם השיננית אליה אני הולכת לניקוי אינה נוגעת בשתלים זה לא תקין?
    באופן כללי - איך אני כאזרח קטן ופשוט יכולה לדעת שהשיננית ביצעה עבודתה כראוי?

    תודה ויום טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שתלים... שיניים.... שיננית...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לדלית

    ד״ר יעקב הורביץ
    24/12/2007

    שלום רב,
    תדירות הטיפול התחזוקתי המומלצת משתנה מאדם לאדם בהתאם למצב השיניים שלו. אם כל השיניים שלך תקינות לחלוטין ואינך סובלת מכל מחלת חניכיים ונשברה לך שן במהלך משחק כדורסל והיה צורך לעקור אותה ולהחליפה בשתל, קרוב לודאי שתספיק תחזוקה אחת לשישה חודשים. לעומת זאת, אם הנך סובלת ממחלת חניכיים ושיניים רבות נעקרו כתוצאה מכך והוחלפו בשתלים, קרוב לודאי שתזדקקי לתחזוקה אחת לשלושה חודשים ואולי אף בתדירות גבוהה יותר. היוועצי ברופא החניכיים שלך כדי להחליט מה תדירות התחזוקה המתאימה לך ביותר.

    גם כתר המולבש על שתל יכול לצבור אבנית. האבנית מצטברת גם על שיניים, גם על שתלים וגם על כתרים.

    ש. אם השיננית אליה אני הולכת לניקוי אינה נוגעת בשתלים זה לא תקין?
    ת. זה לא תקין. גם השתלים זקוקים לטיפוח ותחזוקה!

    ש. באופן כללי - איך אני כאזרח קטן ופשוט יכולה לדעת שהשיננית ביצעה עבודתה כראוי?
    ת. כמו אצל כל נותני שירותים רפואיים, כדאי לקבל המלצות לפני שפונים לטיפול ואפשר גם לבקש חוות דעת על הטיפול שבוצע אצל רופא השיניים שלך.
    רפואה שלמה ושנה אזרחית טובה ומוצלחת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקלה לבעיות חניכיים

    מירי
    29/12/2007

    יש בכל משחת שיניים ומי פה חומרים כמו SLS פרופילין גליקול ועוד שלא ממש עוזרים לך לבעיות החניכיים כמו כן ברוב מי הפה יש צבע ועוד..
    אני מציעה לך מתוך ניסיון אישי לעבור למשחת שיניים שאני עברתי אליה כולל מי פה ולמי שיש בעיות חניכיים מאוד רציוניות כמו שלך גם מומלץ לקחת תוסף תזונה q10 .אם אתה רוצה להתייעץ ולדבר על זה בהרחבה אתה יכול לפנות ישר למייל שלי ואוכל להמליץ לך .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו