חזה אויר עצמוני

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חזה אויר עצמוני
    מיקי
    13/02/2012

    שלום רב,
    בת 49 לא מעשנת בריאה, במצב מנוחה הרגשתי כאב בגב העליון עם הקרנה לחזה וקושי בנשימה,חשבתי שנתפס לי השריר הבין צלעי,כשהימים עברו הבנתי שלא מדובר בשריר,ובצילום נראה חזה אויר.
    נשלחתי למיון חוברתי לנקז בהמשך ל"סקשן" כשנראה שיפור והמצב הוגדר כמינימלי , הוצא הנקז ונשלחתי לבית,עדיין עם שיעול טורדני.
    1.האם השיעול אופיני למצב ויעלם בהמשך?
    2.נשלחתי לעשות CT חזה ואיתו להגיע למחלקת כירורגית חזה,האם דחוף לעשות את ה CT במידי ?
    3.האם אחרי הוצאת התפרים אפשר לחזור לפעילות גופנית?
    4.אימון משקולות בחדר כושר מותר?או שנחשב כהרמת דברים כבדים , שנאסר עלי.

    תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חזה אויר עצמוני

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חזה אויר עצמוני - תגובה

    ד''ר רן קרמר
    15/02/2012

    מיקי שלום,

    1. שיעול בהחלט יכול להיות משני לחזה אוויר . צפוי לשכוח ימים /שבועות קרובים
    2.CT חיוני , אינו דחוף .
    3.הוצאת תפרים - יש להוציאם ע"פ הנחיית המחלקה . אין קשר בין זה לפעילות גופנית .
    ככלל - פעילות גופנית מתונה - מותר וצריך .
    4. הרמת משקולות- יש להימנע מכך לפחות בחודש הקרוב ואח"כ ע"פ הנחיית הרופא המטפל .

    בהצלחה
    ד"ר קרמר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו