בלוטה בבית השחי שלא עוברת

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בלוטה בבית השחי שלא עוברת
    מעיין
    21/11/2013

    שלום,
    אני בת 29
    לפני שנה בערך הופיע לי בלוטה בבית השחי השמאלי, זה התנפח ואף עבר לצד השני
    רק אחרי טיפול אנטיביוטי זה נעלם.
    הרופא הכירורג שלי אמר לי לעשות אולטראסאונד חזה ובית שחי, התוצאות היו תקינות.
    מאז כל כמה חודשים מופיע לי שוב אותה בלוטה ועוברת.
    רק שלאחרונה (חודשיים אחרונים) הבלוטה לא עוברת.. היא כל הזמן שם.
    עשיתי שוב בדיקת אולטראסאונד (הרופא הכירורג שוב שלח אותי) וראו שבלוטת הלימפה קצת נפוחה אבל בצורה סימטרית ותקינה.. לא משהו בעייתי.

    כמו כן, אתמול החלה לי פריחה לא מגרדת באיזור זה, מעין פצע חום אדום.
    הלכתי לרופאת עור והיא אמרה שזה לא מתחום טיפולה ושאפנה לכירורג שלי.
    פניתי שוב לכירורג והוא אמר שהוא לא יודע מה זה..

    למי אפשר לפנות עוד?
    מה זה יכול להיות?
    האם יש סיבה לדאגה?


    תודה תודה תודה!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בלוטה בבית השחי שלא עוברת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בלוטה בבית השחי שלא עוברת - תגובה

    פרופ` אלון בן נון
    21/11/2013

    מעיין שלום
    במרבית המקרים בלוטות מסוג זה מסמנות זיהום מקומי או חסימה בבלוטות החלב או הזיעה באקסילה. יש להפסיק שימוש בדיאודורנט ולשמור על היגיינה מקומית עם מים וסבון. במקביל לכך לפנות למרפאת שד לבדיקה מלאה של השד והאקסילה על מנת להחליט על צורך בטיפול נוסף.
    במידה ויש עליה בחום הפרשה מוגלתית או פצע פתוח יש לגשת למיון.
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ובהמשך

    מאיה
    21/11/2013

    ואם אשמור על הגיינה ואפסיק להשתמש בדיאורדורנט, לדעתך זה יעבור לבד?
    אגב, האם שימוש בסודה לשתיה עם קצת מים במקום דאורדורנט, אפשרי?

    כמו כן, עשיתי בדיקת שד וגם אולטראסאונד שד+ בית שחי ויצא תקין..
    באולטראסאונד גילו שהבלוטה קצת נפוחה אך תקינה וסימטרית.

    הכירורג שאליו הלכתי טוען שזה לא אלרגיה ולא דלקת ולכן לא יודע כיצד לפעול..\
    ובינתיים הבלוטה לא עוברת וכואבת + פריחה במקום.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה ובהמשך - תגובה

    פרופ` אלון בן נון
    22/11/2013

    מעיין שלום.
    בשלב ראשון מים וסבון היפואלרגי בלי תוספות לפחות לשבוע ואז ניתן לראות האם זה עובר או לא. במידה ולא עובר יהיה צריך להתייעץ גם עם רופא עור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו