מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- בלוטה בבית השחי שלא עוברתמעיין21/11/2013
שלום,
אני בת 29
לפני שנה בערך הופיע לי בלוטה בבית השחי השמאלי, זה התנפח ואף עבר לצד השני
רק אחרי טיפול אנטיביוטי זה נעלם.
הרופא הכירורג שלי אמר לי לעשות אולטראסאונד חזה ובית שחי, התוצאות היו תקינות.
מאז כל כמה חודשים מופיע לי שוב אותה בלוטה ועוברת.
רק שלאחרונה (חודשיים אחרונים) הבלוטה לא עוברת.. היא כל הזמן שם.
עשיתי שוב בדיקת אולטראסאונד (הרופא הכירורג שוב שלח אותי) וראו שבלוטת הלימפה קצת נפוחה אבל בצורה סימטרית ותקינה.. לא משהו בעייתי.
כמו כן, אתמול החלה לי פריחה לא מגרדת באיזור זה, מעין פצע חום אדום.
הלכתי לרופאת עור והיא אמרה שזה לא מתחום טיפולה ושאפנה לכירורג שלי.
פניתי שוב לכירורג והוא אמר שהוא לא יודע מה זה..
למי אפשר לפנות עוד?
מה זה יכול להיות?
האם יש סיבה לדאגה?
תודה תודה תודה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בלוטה בבית השחי שלא עוברת - תגובה
פרופ` אלון בן נון21/11/2013מעיין שלום
במרבית המקרים בלוטות מסוג זה מסמנות זיהום מקומי או חסימה בבלוטות החלב או הזיעה באקסילה. יש להפסיק שימוש בדיאודורנט ולשמור על היגיינה מקומית עם מים וסבון. במקביל לכך לפנות למרפאת שד לבדיקה מלאה של השד והאקסילה על מנת להחליט על צורך בטיפול נוסף.
במידה ויש עליה בחום הפרשה מוגלתית או פצע פתוח יש לגשת למיון.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ובהמשך
מאיה21/11/2013ואם אשמור על הגיינה ואפסיק להשתמש בדיאורדורנט, לדעתך זה יעבור לבד?
אגב, האם שימוש בסודה לשתיה עם קצת מים במקום דאורדורנט, אפשרי?
כמו כן, עשיתי בדיקת שד וגם אולטראסאונד שד+ בית שחי ויצא תקין..
באולטראסאונד גילו שהבלוטה קצת נפוחה אך תקינה וסימטרית.
הכירורג שאליו הלכתי טוען שזה לא אלרגיה ולא דלקת ולכן לא יודע כיצד לפעול..\
ובינתיים הבלוטה לא עוברת וכואבת + פריחה במקום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ובהמשך - תגובה
פרופ` אלון בן נון22/11/2013מעיין שלום.
בשלב ראשון מים וסבון היפואלרגי בלי תוספות לפחות לשבוע ואז ניתן לראות האם זה עובר או לא. במידה ולא עובר יהיה צריך להתייעץ גם עם רופא עור.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
פירוש צילום חזה עקב שיעול
גילוי ציסטה באיזור הלב שגדלה לאט לאט
מיפוי עצם ספקט כאבי צלע ומותן
בהמשך לתשובתך בענין ממצא סיטי חזה
ציסטה במיצר שגדלה בשל מחלה אינטרסיצאלית
הסבר לפענוח ריאות ct ממצא מוקד תת פלאורלי
תוצאות צילום חזה בת 71
חזה אוויר פנאומטורקס ספונטני- חיילת
גרנולומה בחזה- צילום חזה וריאות
ערוץ הבריאות
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

