בן חודשיים- חשד לאלרגיה לחלב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן חודשיים- חשד לאלרגיה לחלב
    הילי
    19/06/2013

    היי,
    בני בן חודשים ושבוע .עד לפני 3 שבועות רוב הזמן ינק ומידי פעם קיבל מטרנה מאז שנולד. לפני 3 שבועות ראינו אצלו פריחה אדומה על כל הבטן (זה היה באמבטיה- אנחנו לא זוכרים אם היה גם לפני שהיה באמבטיה או שזה קרה באמבטיה)
    הרופא ילדים אמר לנו שזה יכול להיות אלרגיה לחלב ושאני אעבור רק להנקה ואם לא יכולה לתת לו גם נוטרומיגן ורק בגיל שנה יהיה אפשר לאבחן.

    העניין הוא שההנקה לא הולכת לי חלק (יש ימים שהוא הרבה על הציצי ונראה שלא שבע)
    הוא עלה בסדר במשקל אבל לא יפה,

    האם אין דרך לשלול אלרגיה לחלב לפני גיל שנה?
    האם הגיוני שפריחה תופיע חודש וחצי אחרי קבלת מטרנה ? (מה גם שבעלי טוען שהוא ראה את הפריחה עוד הפעם באמבטיה - והוא אומר שאולי זה מהסבון..)
    האם יש תחליף אחר חוץ מנוטרימגן??
    בקופח סרבו שאני אתן לו מטרנה שם.. אני מיואשת מאחר והנוטר
    יגן מגעיל בטירוף!!! היום ניסית לתת לו והוא דחף איזה 50 cc בכוח ונראה סובל ברמות.
    אשמח אם תוכלו לייעץ לי איך להמשיך מפה,
    תודה,
    הילי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אולי תנסי לתת את הקומפורט החדש של

    יונית
    19/06/2013

    מטרנה. הוא אמנם ללא לקטוז- למי שרגיש לסוכר החלב (ולא לחלבון החלב), אבל אם הוא יונק/ שתה כבר מטרנה בעבר, יכול להיות שהקומפרט יהיה לו טוב. אולי אפשר לבקש מהם דוגמיות ולנסות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בן חודשיים- חשד לאלרגיה לחלב - תגובה

    ד``ר בן רנר
    19/06/2013

    שלום
    גשי למרפאה אלרגית לביצוע תבחינים לחלב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגבי הטעם של נוטרמיגן

    זהבית
    20/06/2013

    הם מתרגלים לטעם שלו אחרי כמה ימים
    ויש גם אפשרות להמתיק בכל מיני דרכים...
    כדאי לך לברר לגבי זה..
    אז אם הטעם הוא הבעיה היחידה- אל תתייאשי!
    אם הבעיה היא רגישות לחלב אז לפי מה שהבנתי כל מיני פורמולות אחרות לא מתאימות!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו