לפני כשנתיים החלה אצלי אלרגיה לשמש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לפני כשנתיים החלה אצלי אלרגיה לשמש
    ד``ר בן רנר
    11/05/2015

    שלום. אני בת 26, לפני כשנתיים החלה אצלי אלרגיה לשמש. בעת חשיפה לשמש, בין אם מדובר בכמה דקות, מתחילה פריחה נוראית (שלפוחיות שקופות אדומות ומאוד צפופות שמהן יוצא נוזל שקוף ודם לאחר גירוד). אני מנסה לגרד כמה שפחות אולם מדובר במשימה בלתי אפשרית מאחר וזה כל כך מגרד שאני מתעוררת משינה בשביל להתגרד. חשבתי שמדובר בעניין זמני אולם זו השנה השלישית שזה מופיע לי. ההחלמה של זה לןקחת המון זמן- חודש חודשיים, למרות טיפול בסטרואידים ובמשחות אנטי היסטמינים. אבקש לדעת האם יש טיפול שהוכח כיעיל? אני מוכנה לשלם כל סכום. האם ידוע על מקרים דומים למקרה שלי שבהם האלרגיה חלפה? הייתי אצל אלרגולוג שעשה לי טסטים ולא התנפח לי הטסט של האלרגיה לשמש. הוא קרא לזה דרמוגרפיזם... אמר שאולי יעבור בהריונות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה לשמש

    שירה
    12/05/2015

    זה נקרא אורטיקריה פיסיקלית / כולינרגית
    אין לרופא קונבציונלי שום פתרון וחבל על הזמן שלך ועל הציפיות שלך.
    אני סבלתי מסוג אחר של אורטיקריה משך 12 שנה.
    הטיפול שהבריא אותי הוא הטיפול של רמי מור שאין שני לו.
    מה כבר יש לך להפסיד.
    תחפשי בגוגל רמי מור מחלות עור.
    זה שווה כל אגורה.

    בהצלחה
    שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שירה תודה על התגובה, שאלה...

    הדר
    12/05/2015

    כשאת אומרת "הבריא אותי" למה את מתכוונת? האם היום את במצב שאת נחשפת לשמש ולא רואים שאי פעם היתה לך אלרגיה? את הולכת לים? הכל רגיל? גם אצלך האלרגיה הגיעה בגיל 20+ ? תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    שירה
    13/05/2015

    היתה לי אורטיקריה רגילה ולא כמו הסוג שלך וזה הבדל משמעותי.
    לך יש סוג חריג של אורטיקריה ולדעתי עד שלא תנסי את הטיפול לא תדעי אם את מגיבה לו.
    ממש אין לך מה להפסיד כי מרופא קונבציונלי את לא תבריאי מזה.

    בהצלחה
    שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו