אלרגיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אלרגיה
    לירון
    13/07/2015

    שלום רב
    אני בת 34 ובגיל 16 היה לי התקף אלרגיה ראשון ומאז בערך עוד 6 פעמים שבכולם תוך זמן קצר היה עלי להגיע לבית חולים היות וכולי מתנפחת , ירידת לחץ דם,דופק מהיר.עשיתי טסטים ובהם לא הצליחו לגלות למה אני אלרגית
    ממה שאני יודעת פעם אחת ניפחתי בלון שתפוץץ בפניי ומהחומר שהיה בתוכו קיבלתי התקף אלרגיה. אך כאשר אני נוגעת בבלונים אין שום בעיה.
    להערכתי זה לא ממזון אלא ממשהו לקשור לנשימה ודרכי האוויר אך איני רופאה.
    אתמול במהלך אימון ספורט חוויתי התקף אלרגיה קשה וטופלתי בבית חולים ע"י זריקות סטרואידים אדרנלין ואנטי היסטמינים ולאחר 3 שעות שוחררתי. קיבלתי זריקה בישבן , זריקה ביד ועירוי של אדרנלין וכדור בפה של ז"לרג"י
    יש לי מספר שאלות
    האם ישנם היום טסטים חדשים או בדיקות דם מיוחדות שניתן לעשות כדי לגלות ממה נובעת האלרגיה?
    חשוב לי מאוד לדעת מה התופעות לוואי של החומרים שהזריקו לי אתמול והאם במינונים זה זירה בודדת מכל חומר התופעות לוואי משפיעות או עוברות לאחר יום?
    תודה רבה לך ויום נפלא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אלרגיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי

    שרית
    13/07/2015

    ההתנפחות שיש לך נקראת אנגיואדמה .
    לי היתה אורטיקריה כרונית המון שנים ( פריחות בעור ) שגם כן גרמו לי לבלות
    לא מעט בחדרי מיון.
    היתה לי אנגיואדמה כמו שלך שהיתה מתבטאת בהתנפחות השפתיים והעניים.
    אורטיקריה הולכת עם אנגיואדמה ולפעמים האנגיואדמה מופיעה לבד וההרגשה שלי שה המקרה שלך.
    לא הלאה אותך, מרפואה קונבציונלית לא נרפאים מהספיר הזה ומזלי שהגעתי לטיפול
    מציל שמחק לי את התופעה ועד היום לא חזרה.
    זה לא היה זול אבל הציל אותי וזה שאני יכולה לנדב.
    אם זה מדבר אלייך את יכולה להכנס לאתר של המטפל .
    תעשי בגוגל רמי מור מחלות עור.

    בהצלחה ורק בריאות.
    שרית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אלרגיה - תגובה

    ד``ר בן רנר
    30/07/2015

    שלום
    לטיפולים שקבלת אין השפעה ארוכת טווח בכלל ולכן תופעות הלוואי (אם בכלל) חולפות .
    אדרנלין מאיץ את קצב הלה וגורם לרעד. הסטרואידים יגרמו לתיאבון מוגבר ובמינונים גבוהים וזמן ממושדך להשמנה והשפעה מערכתית .אנטיהיסטמניקה עלול לגרום לעייפות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו